فرماندار شهرستان شمیرانات گفت: شمیرانات با اعمال سیاست های پرسرعت در راستای آزاد سازی اراضی ملی از قدم های زمین خواران پاکسازی می شود.

به گزارش  گروه استانها ی باشگاه خبرنگاران از رودهن، عزت الله خان محمدی با اشاره به اینکه نوار آزاد سازی اراضی ملی در شمیرانات از استحکام خوبی برخورداراست گفت : آزاد سازی اراضی ملی با تعامل نهاد ها و سازمانهای زیربط از سرعت بیشتری برخوردار خواهد شد .

فرماندار شهرستان شمیرانات در ادامه این مطلب تصریح کرد : حصار زمین خواری در شهرستان شمیرانات در پیشانی استان تهران در حال شکستن کامل قرار دارد و در این راستا تلاش های خوبی صورت گرفته است .

خان محمدی با تاکید بر اینکه اراضی که توسط زمین خواران تصرف شده است باید به دولت برگشت داده شود اضافه کرد: این هکتار ها از اراضی که زیر ذره بین آزاد سازی و رفع تصرف قرار دارند از ذخائر مهم دولت در راستای توسعه و آبادانی ایران اسلامی به شمار می روند .

فرماندار شهرستان شمیرانات در خاتمه اظهار داشت : مسئولان استانها و شهرستانها باید دغدغه های مقام معظم رهبری را در این راستا برطرف کنند و تا کنون هکتار ها از اراضی تصرف شده مورد آزاد سازی قرار گرفته اند .

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.