نماینده مردم شهرستان زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی توسعه ورزش را از مهمترین راههای مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان دانست و گفت: همه باید تلاش کنیم تا بیش از پیش جوانان و نوجوانان را به سمت میادین ورزشی تشویق کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از کرمان؛ امیری در بازدید از پروژه های ورزشی شهرستان زرند افزود : پروژه احداث استادیوم ورزشی 5 هزار نفری شهید عربنژاد زرند با اعتبار 30 میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی 90 درصدی در حال احداث است و تا پایان امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: این مجموعه ورزشی سالها به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده بود که پارسال 30 میلیارد تومان اعتبار از محل ماده 180 برای احداث آن اختصاص یافت و زمین چمن آن مصنوعی و دارای پیست دومیدانی است.

دکتر امیری افزود: سالن ورزشی دهستان محمد آباد و شهرک شهید باهنر که از سال 74 عملیات اجرائی آن متوقف شده بود با اعتبار اولیه جمعا 7 میلیارد ریال با پیشرفت 30 درصد در حال اجراست که تا پایان امسال به بهره برداری می رسد .

حسین امیری در بازدید از سالن چند منظوره جلال آباد هم گفت: خیرین این روستا با هزینه 5 میلیارد ریال سالن چند منظوره ای را احداث کردند که برای کف پوش آن 500 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است و در هفته دولت مورد بهره برداری قرار می گیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.