رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم از تلاش مسئولان استانی برای توسعه ورزش های همگانی مانند دوچرخه سواری خبرداد.

توسعه همگانی دوچرخه‌سواری در قم
 به گزارش خبرنگارگروهاستان های باشگاه خبرنگاران قم؛ محمدکاظم حججی رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم امروزبا اشاره بر  توانمندی و استعداد بسیار بالای دوچرخه سواران استان اظهار کرد: دوچرخه‌سواری قم در بخش قهرمانی و در رشته‌های کورسی و کوهستان که هر یک به مواد مختلف تقسیم می‌شوند، و در سطح کشور در لیگ و مسابقات قهرمانی کشور  همچون سنوات گذشته حضوری فعال داریم. 

حججی افزود: استان  قم مستعد برای پرورش ورزشکاران بومی است و مسئولان استانی باید برای توسعه ورزش های همگانی مانند دوچرخه سواری در این استان تلاش کنند. 

وی همچنان با بیان اینکه این ورزش با استقبال زیاد شهروندان روبه رو است ادامه داد: این رشته ورزشی جنبه همگانی نیز دارد و اولویت اول ما توجه ویژه به بخش همگانی است،تا از این طریق هم نشاط و شادابی را در بین افراد جامعه ایجاد کنیم و هم اینکه استعدادهای این رشته را شناسایی کنیم. 

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم از جلسه ارزیابی عملکرد سه ماهه نخست سال جاری هیئت دوچرخه‌سواری استان قم خبر دادو افزود: این جلسه با دعوت رسمی از سوی معاونت امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان از کادر اجرایی هیئت دوچرخه‌سواری برگزار شده است. 

حججی ابراز کرد:از چهره های مطرح در این جلسه میتوان به  روح‌الله رمضانی‌ورزنه معاون توسعه امور ورزش، حمید نریمان رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، زهره فلاح کارشناس امور ورزش بانوان و اعضای هیئت دوچرخه سواری استان اشاره کرد. 

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم بر تدوین و تبیین برنامه و طرح‌های عملیاتی هیئت تاکید کردوگفت: از سوی رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان استان قم موضوع حمایت مالی برای اجرایی کردن برنامه‌های ارائه شده است وبه زودی مشکلات برطرف خواهد شد. 

وی در پایان خاطرنشان کرد:امیدواریم شاهد اعزام تیم‌های منتخب استان به مسابقات کشوری و لیگ دوچرخه‌سواری باشگاه‌های کشور وموفقیت های روزافزون ان هاباشیم. 

انتهای پیام/ د

برچسب ها: قم ، توسعه ، ورزش ، همگانی ، دوچرخه ، سواری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.