نماینده مردم کازرون در مجلس گفت: آمریکا با طعمه قرار دادن اماکن مقدس که به عبارتی این اماکن از طرف اقشاری در خطر هستند، خواسته که مذاهب مختلف با هم درگیر شده و با ایجاد یک ائتلاف از 70 درصد کشورهای اسلامی و جنگ‌های طایفه‌ای با هدف برهم زدن طومار انقلاب اسلامی به میدان آمده است.

آمریکا برای رسیدن به هدف خود از مقدس‌ترین مکان‌های جهان استفاده کرده است
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران شاهین محمدصادقی نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران، با اشاره به حوادث اخیر در کشور یمن گفت: مردم یمن برخلاف کشورهایی همچون تونس، لیبی و مصر، می‌دانستند چه می‌خواهند و بر استقرار یک حکومت اسلامی منطبق بر شرع اسلام اصرار داشتند.

 وی گفت: آل سعود همواره معتقد بوده یمن را باید ضعیف نگه داشت و ملک عبدالعزیز نیز به فرزندانش گفته بود اگر می‌خواهید راحت زندگی کنید یمن را در موضع ضعف نگه دارید.

نماینده مردم کازرون در ادامه بیان کرد: آمریکا بعد از انقلاب از هر ترفندی برای مبارزه با ما استفاده کرده است و حتی تا گزینه نظامی هم پیش رفته ولی در نهایت بدین بسنده کرده که مسلمانان را در مقابل هم قرار دهد ولی امروزه شاهد هستیم با لطف الهی و هوشیاری مردم و تدبیر مقام معظم رهبری این توطئه با شکست روبرو شده است.

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی با بیان این که آمریکا برای رسیدن به هدف خود از مقدس‌ترین مکان‌های جهان استفاده کرده است، افزود: آمریکا با طعمه قرار دادن اماکن مقدس که به عبارتی این اماکن از طرف اقشاری در خطر هستند، خواسته که مذاهب مختلف با هم درگیر شده و با ایجاد یک ائتلاف از 70 درصد کشورهای اسلامی و جنگ‌های طایفه‌ای با هدف برهم زدن طومار انقلاب اسلامی به میدان آمده است.

وی به حکومت جدید عربستان اشاره کرد و گفت: عربستان در این فضای جدید سعی بر اثبات خود برای قدرت‌های دنیا دارد، بنابراین با حمله نظامی به یمن سعی بر احقاق این هدف داشته است و حتی از لحاظ روانی خواست که جوانی 29 ساله به ظاهر متفاوت را از خاندان سلمان در حکومت قرار دهد که این هدف و محبوبیت با تجاوز به یمن و زنبارگی دوباره این جوان در اوج بحران یمن  کاملاً‌ از بین رفت.

محمدصادقی به دلایل حمله نکردن انصارالله به کشتی‌ها و چاه‌های نفتی آن منطقه اشاره کرد و گفت: برای یمن مقدور بود که به مانند آل‌سعود مقابله به مثل کرده و عملیات نظامی انجام دهد ولی امروزه بیش از 70 درصد خاک یمن به صورت مردمی در دست انصارالله است و پیشرفت‌های یمن و انصارالله زمینه را برای تشکیل حکومتی مردمی آماده کرده است و دلیلی ندارد که با زدن کشتی‌ها و چاه‌های نفتی انصارالله در دنیا به عنوان تروریست شناخته شود، چرا که در کنفرانس ژنو به عینه دیدیم که در عرصه سیاسی حکومت قبلی یمن به رسمیت شناخته نشد و آل‌سعود چاره‌ای جز پذیرش انصارالله ندارد.

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی در انتها به پیروزی نزدیک جهان اسلام اشاره کرد و گفت: ما مطمئنیم که با تبعیت از مقام معظم رهبری این نهضت به پیروزی خواهد رسید و با اتحاد همه مسلمانان جهان با نهضتی که امام (ره) و مقام معظم رهبری انجام دادند، شاهد تشکیل حکومت اسلامی در جهان خواهیم بود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خشت بزرگ وسر افراز
۰۵:۱۸ ۱۳ تير ۱۳۹۴
انشااله به حول و قوه الهی ایران اسلامی هم با تدابیر مدبرانه رهبری عظیم الشان وبه پشتوانه چنین نمایندگان انقلابی و ملت همیشه در صحنه هرگز نخواهد گذاشت خواب اسکتبار در منطقه به واقعیت تبدیل شود
آخرین اخبار