قائم مقام جامعه روحانیت مبارز گفت: حرکت اصولگرایان در راستای وحدت تاکنون بسیار مطلوب بوده است اما باید منتظر زمان بود تا این وحدت کاملاً عملی شود.

حجت‌الاسلام "سید رضا تقوی" در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل های   گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تلاش اصولگرایان در مسیر دستیابی به وحدت برای انتخابات مجلس دهم گفت: حرکت در راستای وحدت اصولگرایان تاکنون بسیار مطلوب بوده است اما باید منتظر زمان بود تا این وحدت کاملاً عملی شود.

وی در ادامه افزود: مجموعه نیروهای فعال در جبهه اصولگرایی مجموعه‌ای ولایی و انقلابی هستند که همدل و همبسته‌اند و اگر اصطکاک‌ها در میان این نیروها کمتر باشد بهتر است.

تقوی در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به سفر آمانو مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی اظهارداشت: نسبت به اصل این سفرها و رفت و ‌آمدها خوشبین هستیم اما به شخص آمانو هیچ اعتمادی نداریم زیرا وی ثابت کرده که در کسوت مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، شخص مستقلی نیست و همواره تحت تأثیر بوده است.
 
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با بیان اینکه در طول دوران تاریخِ آژانس هیچ مسئولی ضعیف‌تر و گوش به فرمان‌تر از آمانو نداشته‌ایم، افزود: وی یک مدیر بسیار ضعیف است و قدرت اداره آژانس را ندارد زیرا در بسیاری از مواقع خودش به این نتیجه رسیده که ایران به دنبال سلاح هسته‌ای نیست اما به خاطر فشار اربابانش عکس این نتیجه را در گزارش‌های خود منعکس کرده است لذا به وی هیچ امیدی نداریم.
 
تقوی همچنین با اشاره به تصویب طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح الزام در واقع یک پشتوانه خوب برای تیم مذاکره‌کننده و نقطه قوت و قدرت هم برای دیپلمات‌های ایرانی بوده و هدفش تقویت این تیم در مقابل زیاده‌خواهی‌هاست.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: سفر ، آمانو ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار