در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد

آینده روشن در انتظار تالار شیشه‌ای

کارشناس بورس بیان کرد: با توئجه به وضعیت بازار که افراد زیادی دچار زیان و کاهش ارزش‌های شدید شده‌اند انتظار می‌رود دولت به بازار سرمایه توجه کند.

عظیم ثابت کارشناس بورس در گفتگو با خبرنگار حوزه بورس  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اینکه بورس تهران پس از اظهارات رئیس جمهور مبنی بر علاقه دولت برای توجه به بازار سرمایه و عدم دخالت مستقیم چه روندی را ادامه خواهد داد، اظهار داشت: طبیعتاً علاقه‌مندی دولت در بازار سرمایه تاثیرگذار خواهد بود اما در این مدت دولت یازدهم اقدام پررنگی به دلیل عدم الویت در بازار سرمایه نداشته است، زیرا مباحثی اعم از تورم لایحه خروج از تورم و سیاست خارجی مبنی بر توافق هسته‌ای در راستای الویت دولت قرار گرفت است.
 
وی افزود: انتظار بر این است که با بهبودی فضای کسب و کار از طریق تسهیلات، یارانه تولید و غیره طبیعتاً اثرگذاری در بازار سرمایه بیشتر خواهد شد.
 
ثابت در ادامه تصریح کرد: حال با توجه به وضعیت بازار که افراد زیادی دچار زیان و کاهش ارزش‌های شدید شده‌اند انتظار می‌رود دولت بعد از اوضاع هسته‌ای به دلیل تاثیر‌گذاری بازار سرمایه در دید مردم توجه بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار