فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی از دستگیری سارق باغات و کشف اموال مسروقه خبر داد.

نگهبان باغ همسایه سارق باغات کردکوی از آب درآمد
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمود علی‌فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از کسب اطلاع از وقوع سرقت در چندین باغ در سطح حوزه استحفاظی، تیمی مجرب از ماموران پلیس آگاهی شهرستان تشکیل و شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار آنان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به شگرد وقوع سرقت‌ها که به صورت مشابهی انجام شده بود و احتمال آن می‌رفت که سرقت‌ها توسط یک نفر انجام شده باشد، مامورین پلیس آگاهی شهرستان با بکارگیری منابع و مخبرین و تحت نظر قرار دادن سارقین سابقه‌دار و همچنین اظهارات مالباختگان موفق به شناسایی سارق شدند.

* دستگیری سارقی که نگهبان یکی از باغ‌های اطراف محل وقوع سرقت‌ها بود

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی بیان کرد: با توجه به شواهد موجود و هماهنگی با مقام قضایی، سارق که نگهبان یکی از باغ‌های اطراف محل وقوع سرقت‌ها بود، شناسایی و دستگیر شد.

علی‌فر تاکید کرد: این سارق حرفه‌ای، اموال مسروقه را در زیر خار و خاشاک به طرز ماهرانه‎ای مخفی کرده بود که توسط پلیس کشف شد.

وی افزود: متهم که در ابتدا در تحقیقات تکمیلی هرگونه بزه انتسابی را رد می‎کرد، پس از مواجه با مستندات و ادله موجود، به انجام سه فقره سرقت باغ و یک فقره سرقت سیم کابل برق اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی در پایان از کشاورزان به خصوص باغداران خواست در فصول برداشت محصول که امکانات و تجهیزات بیشتری در باغ خود دارند ضمن گماردن نگهبان مطمئن و اقدامات تامینی مناسب و همچنین سرکشی مداوم از اموال‌شان، پلیس را در تامین امنیت و کاهش جرائم یاری کنند و موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع‎رسانی کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، سارق ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار