فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر اصفهان از دستگيري باند سارقان منزل وكشف 24 فقره سرقت در اين رابطه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اصفهان، سرهنگ " مختاري با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت در شهرستان شاهين شهر ، ماموران اين فرماندهي شناسايي ودستگيري سارقان را در دستور كار خود قرار دادند.

سرهنگ " مختاري " افزود: ماموران با انجام تحقيقات گسترده در اين زمينه خودرويي را كه سارقان در سرقت ها از آن استفاده مي كردند ، شناسايي كردند.

اين مقام انتظامي اظهار داشت : پس از شناسايي خودرو سارقان ماموران اين خودرو را در يكي از محلات رويت وآن را متوقف كردند، و راننده آن را كه سركرده باند بود دستگير و به پليس آگاهي منتقل كردند.

وي خاطر نشان كرد : با دستگيري اين سارق دو همدست ديگر وي نيز شناسايي و دستگير شدند ودر بازرسي از مخفيگاه آنان تعداد زيادي اموال مسروقه شامل چندين دستگاه تلوزين ال اي دي چندين دستگاه لپ تاب ، چندين دستگاه دوربين فيلمبرداري و عکسبرداري و تعداد زيادي اموال مسروقه ديگر کشف شد .

سرهنگ "مختاري " با بيان اين مطلب كه سارقان به 24 فقره سرقت اعتراف كردند ،گفت: هر سه سارق پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شدند.

وي از عموم شهروندان محترم خواست تا با رعايت نکايت ايمني و امنيتي منازل مثل نصب حفاظ هاي امنيتي استاندارد برروي ديوارمنازل و پشت بام ونصب آيفون تصويري حافظه دار از سرقت هاي منزل پيشگيري كنند و همچنين از نگهداري طلاجات و وجوه نقد در منازل جدا خودداري و آنها را به صندوق امانات بانکها بسپارند. 


انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.