زاهدان؛

دستگیری سارقان خودرو در شهرستان مرزی میرجاوه

فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه گفت: اعضای یک باند سرقت خودرو که اقدام به سرقت خودرو از سایر شهرستان‌ها کرده و سپس آن را با انتقال به شهرهای مرزی به افراد خلاف کار می‌فروختند، در میرجاوه دستگیر شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران زاهدان: علی سرحدی افزود: پلیس آگاهی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند یکی از اعضای اصلی این باند را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی او را که سوار بر یک دستگاه خودروی پژو 405 بود، دستگیر کنند.

وی ادامه داد: با بررسی سابقه خودرو مشخص شد این خودرو دارای سابقه سرقت از زاهدان است و در بازرسی از داخل آن نیز مقدار زیادی مدارک و بیمه‌نامه خودروهای مختلف کشف شد.

سرحدی بیان کرد: متهم با انتقال به پلیس آگاهی مورد بازجویی‌های علمی و تخصصی قرار گرفت و با مشاهده مدارک و شواهد پلیس به سرقت شش دستگاه خودرو مدل بالا شامل انواع پژو، زانتیا، تویوتا و یک فقره سرقت منزل و دو فقره سرقت مسلحانه با همکاری دو نفر از همدستانش اعتراف کرد.

وی خاطر نشان کرد: دو همدست متهم نیز شناسایی و در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهشان دستگیر شدند که پس از مواجه شدن با متهم اصلی به جرائم خود اعتراف کردند.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.