بجنورد؛

آغاز فعالیت 376 پایگاه اوقات فراغت در مساجد خراسان شمالی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی از فعالیت 376 پایگاه اوقات فراغت به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان خبر داد.

آغاز فعالیت 376پایگاه اوقات فراغت در مساجد خراسان شمالیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از بجنورد ، هاشم شیرازیان گفت: : امسال 376 پایگاه اوقات فراغت در مساجد و مراکز فرهنگی قرآنی زیر مجموعه این دبیرخانه به همت فعالان کانون های مساجد استان فعال شده است.

وی افزود: از تعداد پایگاه های عنوان شده 324 پایگاه درمحل کانون ها، 24 پایگاه در کانون های تخصصی مساجد، 24 پایگاه در مراکز خانه نور استان نیز در 4 خانه فرهنگ دیجیتال مساجد مستقر شده و کلاس های اوقات فراغت و برنامه های آموزشی و اردویی برگزار می شود.

شیرازیان محور فعالیت های اوقات فراغت سال جاری را آموزش مبانی و آموزه های قرآنی عنوان کرد و گفت: به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با آغاز ایام فراغت بیشتر دانش آموزان و دانشجویان بیش از پیش به فعالیت های قرآنی در کانون ها اهتمام می ورزند.

وی اظهار داشت: برنامه هایی همچون اجرای طرح قرآنی، طرح تلاوت نور و طرح تفسیر کوتاه، برگزاری نشست های معرفتی بصیرت افزایی و نیز آموزش روخوانی، روانخوانی و حفظ و مفاهیم قرآن کریم در این پایگاه ها آغاز شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.