سرمربی تیم ملی هندبال گفت: بازیکنان تیم ملی با انتخاب فدراسیون هندبال به اردو دعوت شدند.

عرفان اسماعیلاجیچ سرمربی تیم ملی هندبال در گفتگو اختصاصی با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،گفت: نیازمند زمان بیشتری هستم تا نظر قطعی نسبت به بازیکنان تیم ملی هندبال ایران بدهم در اردو اول مشکلاتی وجود داشت و شناخت زیادی نسبت به هندبالیست‌های ایرانی نداشتم، آنها در سطح متوسطی هستند و من در پایان اولین اردو بازیکنانم راضی هستم. 
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد: شرایط تیم  ملی روز به روز مطلوب ‌تر میشود من به  تشخیص و انتخاب فدراسیون با بازیکنان روبرو شدم و هیچ نقشی در انتخاب اولیه نداشتم اگر چه اعتقاد دارم در تیم ملی برای تمامی هندبالیست‌های با استعداد جا وجود دارد و همه بازیکنان با تجربه می‌توانند در اردو تیم ملی هندبال شرکت و راه یابند. 
 
حتی اعتقاد دارم تا قبل از اعزام بازیکنان با استعداد و خوب می‌توانند در اردو حضور داشته باشند. 
 
به نظر من باید در اردو رقابت خوب و سالمی بین هندبالیست‌ها وجود داشته باشد و آنها برای پوشیدن حفظ و پیراهن تیم ملی با یکدیگر رقابت داشته و بجنگند. 
 
وی افزود: به طور حتم شرایط آمادگی بازیکنان در تک تک اردوها مطلوبتر شده و باید به سطح کیفتی ارتفاء بخشیم. 
 
سرمربی تیم ملی هندبال خاطر نشان کرد: ما به دنبال دو هدف بزرگ هستیم که به تیم‌های کره و قطر برسیم و باید به فکر، آمادگی و شیوه‌ی آنها احترام می‌گذاریم و از آنها پیروی کنیم. 
 
قطر و کره تیم‌های خوب و مطرحی در سطح هندبال به نسبت ایرانی‌ها هستند، خوب فکر می‌کند تمرینات و تغذیه مناسبی نیز دارند ما نیز باید از آنها باید الگو بگیریم. 
 
اسماعیلاجیچ رد ادامه تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی‌های خوب و توجه به مسائل مالی بازیکنان هندبال انگیزه آنها را بیشتر کنم که گام اول آن گوش دادن و اعتماد کردن به فرامین من و کادر فنی  هندبال است. 
 
وی معتقد است: در ایران فضای کاری فراوانی وجود دارد و به همین دلیل سرمربیگری تیم ملی ایران را پذیرفته است اگر هندبال ایران کمی اشباع شود با برنامه‌ریزی‌ها و تمرینات مدون دستیابی به قهرمانی آسیا و جهان نیز ممکن می‌شود. 
 
عرفان در رابطه با جمعیت ایران گفت:  با توجه به اینکه ایران 80میلیون جمعیت دارد ، داشتن تنها 12 باشگاه لیگ برتر جای تاسف است، اما کشور کرواسی با 4 میلیون جمعیت بیش از 40باشگاه در سطح کشورش دارد. 


انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار