اژدری زاده گفت: تمامی بازیکنان را با نظر اسکوچیچ جذب می کنیم و اگر او راضی نیست برای این است که هنوز همه نفرات مورد نظرش را جذب نکرده است.

علیرضا اژدری زاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: برای ما در یارگیری نقطه نظرات سرمربی  همیشه مدنظر است. سرمربی تیم با بازیکنان سروکار دارد و می بایست مطابق با تفکراتش آنها را جذب کند، البته مشورت هایی صورت می گیرد ولی در کل جذب بازیکنان بر اساس نیازهای سرمربی انجام می شود.

وی ادامه داد: این نظر اسکوچیچ است که اسکلت تیم حفظ شود از این رو سعی شده بازیکن های فصل گذشته در اولویت باشند، البته همکاری با بازیکن های پایه که در لیگ چهاردهم خوب جواب دادند از برنامه های باشگاه است. این هدفی است که فولاد سال ها است در راستای آن حرکت می کند.

وی در مورد بازیکنان جدید در اردو گفت: چند بازیکن از تیم فولاد نوین و تیم های پایه در تمرین ها حاضر شدند و با نظر اسکوچیچ به اردوی کرج راه یافته اند اما اسکوچیچ هنوز نظرش را اعلام نکرده است که در نهایت کدام بازیکن می تواند در جمع اصلی تیم باشد.

این سرپرست افزود: خوشبختانه همه برنامه ها طبق برنامه ریزی که انجام داده بودیم پیش می رود و من مشکلی نمی بینم .اگر اسکوچیچ موفق شود بازیکنان مورد نظرش را بگیرد کار هموار تر می شود امیدوارم قبل از اردوی برون مرزی این اتفاق رخ دهد تا تیم  با نفرات کامل راهی اردو شود.

اژدری زاده در مورد وضعیت فولاد نوین گفت: مراحل واگذاری امتیاز لیگ برتری فولادنوین به تیم استقلال اهوازبه مراحل پایانی خود نزدیک شده است اما همچنان نکاتی وجود دارد که طرفین مذاکره کننده در حال بررسی هستند. انشاالله با نهایی شدن مذاکرات ترکیب کادر فنی و بازیکنان تیم نیز مشخص می شود.

وی ادامه داد: تمامی بازیکنان فولادنوین با داشتن قرارداد همچنان تحت اختیار باشگاه می باشند اما هرکدام از این بازیکنان اگر قصد جدایی و پیوستن به تیم دیگری را داشته باشد با او همکاری خواهیم کرد و قطعا مانع از پیشرفت آنها نخواهیم شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار