شیراز؛

تلاش ارتباطات زیر ساخت رو نمایی شد

مراسم رو نمایی از توسعه لایه انتقال شبکه زیر ساخت با نام اختصاری تلاش هم زمان در 4 استان کشور توسط معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از شیراز؛ این مراسم به صورت ویدیو کنفرانس در چهار استان تهران ،خراسان رضوی،آذربایجان شرقی و فارس و در حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و مهندس واعظی وزیر ارتباطات و مهندس خسروی مدیر عامل شرکت ارتباطات زیر ساخت در حال برگزار شد.

ابوالقاسم شمس الدینی مدیر شرکت ارتباطات زیر ساخت گفت: شرکت ارتباطات زیر ساخت متولی شبکه مادر مخابراتی و کارگزار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در کوتاه ترین زمان ممکن از سال 88 تا امروز ظرفیت پهنای باند کشور را نزدیک به 3 برابر کرده است.

پروژه تلاش به منظور تامین پهنای باند لازم جهت برقراری ارتباطات بیم الملل و توزیع ترافیک داخلی IP و ترانزیت ترافیک است که با اجرای این طرح 1 و 7 دهم ترابیت بر ثانیه سهم اینترنت 300 گیگا بیت بر ثانیه،ترافیک داخلی IP 1 و 2 دهم ترابیت بر ثانیه و ترانزیت 210 گیگا بیت بر ثانیه افزایش داشته است.

با راه اندازی این طرح میران پهناهی باند داخلی استان با افزایش 2 و 2 دهم درصد معادل 250 گیگا بیت بر ثانیه رشد داشته است و در این طرح Gateway (درگاه خروجی) بین المللی استان با 500 درصد رشد نسبت به ظرفیت قبل از اجرای پروژه افزایش داشته است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.