غرفه‌های عفاف و حجاب در دریاچه خلیج‌فارس برپا می‌شود

شهردار منطقه 22 گفت: اجرای اصلی‌ترین و محوری‌ترین برنامه‌های ماه مبارک رمضان در 4 پردیس فرهنگی، مذهبی منطقه برگزار می‌شود.

قاسم مولایی شهردار منطقه 22 در گفت وگو با خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد:شهرداری منطقه همزمان با ماه ضیافت الهی، برنامه‌های متنوع مذهبی، فرهنگی و اجتماعی در سطح منطقه تدارک دیده که برپایی نمایشگاه‌ها و غرفه‌های فرهنگی، مذهبی در دریاچه‌ شهدای خلیج‌فارس،آبشار تهران، بوستان جوانمردان ایران و بوستان چیتگر از جمله آنهاست.

وی افزود:تعمیق مفاهیم فرهنگ شهروندی بر مبنای 3 رویکرد  هویت دینی، سبک زندگی و مدیریت تغییرات فرهنگی، کاهش محرومیت‌ها و نیازمندان، ارتقای نشاط معنوی شهروندان با بهره‌گیری ظرفیت‌ ماه مبارک رمضان و تکلیف فضای دینی ،ایجاد انس و الفت میان شهروندان با تاکید بر تقویت ارزش‌های دینی، اسلامی و همچنین بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود، پربار کردن اوقات فراغت از جمله اهدافی است که در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

شهردار منطقه 22 گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان اجرای برنامه‌های قرآنی به مدت 20 شب در ضلع جنوب غربی دریاچه شهدای خلیج فارس با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و برپایی غرفه‌های فرهنگی آموزشی، کارآفرینی، صنایع دستی، قرآنی ایثار،مقاوت و همچنین بوستان جوانمردان، پارک جنگلی چیتگر و مجموعه فرهنگی تفریحی آبشار تهران برقرار و پذیرای علاقه‌مندان است.

وی در پایان از اسقرار غرفه‌های عفاف و حجاب در دریاچه شهدای خلیج فارس با عنوان حریم"ریحانه" اجتماعی و فرهنگی منطقه خبر داد و تصریح کرد: شهرداری با ایجاد و اسقرار این غرفه‌ها تلاش می کند با هدف ترویج سبک زندگی ایرانی_اسلامی و رویکرد عفاف و حجاب از مهمانان ماه ضیافت الله از علاقه‌مندان پذیرایی می‌کنند.

گفتنی است؛ برپایی نمایشگاه البسه و الگوی زن ایرانی، نمایشگاه سبز تاریخی حجاب و عفاف و مشاوره در خصوص تحکیم بنیان از جمله اقداماتی است که در این 6 غرفه با عنوان حریم ریحانه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار