فرمانده هوانیروز زمینی ارتش گفت: بیش از 500 ساعت پرواز امدادی در بیش از 10 استان داشته ایم که استقرار اورژانس مستقر در این استان ها باعث شد تا بیش از 3 هزار نفر را در سوانح جاده ای امدادرسانی کنیم.

بیش از 500 ساعت پرواز امدادی در ده استان داشته‌ایمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ دوم خلبان "حسین یاری" در همایش هوانیروز و مردم همدلی و همزبانی که در ستاد هوانیروز برگزار شد اظهار داشت: بیش از 500 ساعت پرواز امدادی در بیش از 10 استان داشته ایم که استقرار اورژانس مستقر در این استان ها باعث شد تا بیش از 3 هزار نفر را در سوانح جاده ای امدادرسانی کنیم.  
 
وی ادامه داد: نیروهای مسلح کارشان همدلی و همزبانی و ایجاد امنیت است و از برنامه های هوانیزو خوشایند سازی محیط سربازی است.  
 
امیرسرتیپ یاری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و عملکردهای هوانیروز یادآور شد: تخلیه مجروحین، تدارکات رزمندگان اسلام، مبارزه با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر و پرواز بیش از 4 هزار ساعتی در مبارزه با اشرار و قاچاقچیان در شرق کشور و جنوب شرق کشور و پرواز بیش از 6 هزار ساعتی در مرزهای غربی از جمله این اقدامات است.  
 
وی ادامه داد: همکاری با قرارگاه حمزه و نجف در منطقه غرب و شمال غرب، مردم یاری و امدادرسانی، عملکرد در سازندگی و پشتیبانی فنی تخصصی و پرواز بیش از ده هزار ساعتی در این زمینه، تسهیل در برگزاری انتخابات با پرواز بیش از 7 هزار ساعت در قالب 8 هزار و 100 سورتی پرواز از دیگر این اقدامات است.  
 
وی با اشاره به هزینه های مادی و معنوی که بر دوش هوانیروز در انجام وظایفش باقی مانده خاطر نشان کرد: از سال 68 تاکنون در کمک به سوانح طبیعی نقش آفرینی کرده ایم.  

انتهای پیام/
برچسب ها: یاری ، سوانج ، چاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار