تیم فوتبال نیروی زمینی تمرین‌های آماده سازی خود را زیر نظر کادرفنی جدید آغاز کرده‌است.

آغاز تمرین‌های تیم فوتبال نیروی زمینیبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تمرین‌های تیم فوتبال نیروی زمینی زیر نظر کادرفنی جدید این تیم آغاز شده و بازیکنان این تیم در مسیر آماده‌سازی خود قرار دارند. ترکیب بازیکنانی که برای فصل آینده این تیم حضور خواهند داشت تقریبا مشخص شده و کادرفنی این‌روزها بازیکنان دیگر را نیز مورد ارزیابی قرار می‌دهند تا در صورت مناسب بودن شرایط آنها برای فصل آینده جذب شوند.

با توجه به اینکه اکثر بازیکنان تیم بزرگسال از سال قبل در ترکیب تیم قرار دارند تمرکز کادرفنی بر روی بازیکنان امید است تا بتوانند بهترین نفرات را برای فصل آینده جذب کنند تا ترکیب نهایی تیم بزرگسالان و امید نیروی زمینی تکمیل شود.

سعید فرهادی سرپرست تیم فوتبال بزرگسالان نیروی زمینی درباره وضعیت کنونی تمرین‌های تیم گفت: تمرین‌های پرفشاری زیر نظر کادرفنی داریم تا بتوانیم بازیکنان خوب را انتخاب کنیم. نکته مهمی که باید به آن اشاره کنم این است که بازیکنان تیم بزرگسالان ما از فصل قبل در ترکیب حضور دارند و با توجه به اینکه کمی از شرایط مسابقه و تمرین به دور بوده‌اند اندک اندک کارشان را آغاز خواهند کرد و این روزها بیشتر کار ما با بازیکنان امید است تا بتوانیم نفرات سهمیه این رده سنی را جذب کنیم.

وی افزود: کار اصلی ما با بازیکنان بزرگسال اندک اندک شروع می‌شود تا بتوانیم گام به گام آنها را به شرایط ایده‌آل نزدیک کنیم. جا دارد از مدیرعامل باشگاه نیز تشکر کنم که دراین مدت حمایت خوبی از تیم فوتبال داشته و همیشه در تلاش بوده تا تیم در بهترین شرایط قرار بگیرد. کادرفنی نیز در تلاش است تا به خوبی تیم را برای مسابقات آماده کند.

سرپرست تیم فوتبال نیروی زمینی در پاسخ به این سوال که وضعیت نهایی تیم برای فصل آینده چطور است؟بیان کرد: ما اکنون به عنوان تیم دسته دویی شناخته می‌شویم اما فدراسیون فوتبال تاکید دارد تا تیم‌هایی که توانایی حضور شایسته در دسته یک را ندارند کنار بگذارد. یکسری شرایط نیز مطرح شده که برخی تیم‌ها به دلیل نداشتن این ویژگی‌ها کنار خواهند رفت. ما به طور رسمی به سازمان لیگ اعلام کرده‌ایم که تیم نیروی زمینی با توجه به توانایی و امکاناتی که دارد می‌تواند در لیگ دسته یک حاضر شود. باید منتظر باشیم تا همه چیز مشخص شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار