رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از برگزاری جلسه مشترک تشکل متبوعش با شورای راهبردی اصلاح‌طلبان خبر داد.

"فرج کمیجانی" رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران پیرامون آخرین فعالیت‌های تشکل متبوعش اظهار داشت: در تمامی استان‌ها، از دبیران احزاب اصلاح‌طلب عضو شورای هماهنگی و حتی آن‌هایی که عضو نیستند ولی تفکر اصلاح‌طلبی دارند، دعوت به همکاری کرده‌ایم. در حقیقت این مجموعه، مبنای تشکیل‌ شورای اصلاح‌طلبان در استان‌ها خواهند بود.

وی افزود: در این شورا از شخصیت‌های حقیقی تأثیرگذار نیز دعوت به کار خواهد شد.

کمیجانی در ادامه اظهارات خود تأکید کرد: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از تهران برای احزاب زیرمجموعه خود در استان‌ها تصمیم‌گیری نخواهد کرد و کل تصمیمات در خصوص مسائل انتخاباتی در سطح استان‌ها به شورای اصلاح‌طلبان همان استان محول می‌شود.

وی با اعلام خبر برگزاری جلسه مشترک شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با شورای راهبردی اصلاح‌طلبان گفت: هیئت رئیسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات سلسله جلسات مشترکی را با هیئت رئیسه شورای راهبردی اصلاح‌طلبان برگزار خواهد کرد و خروجی این جلسات تدوین یک شیوه‌نامه اجرایی واحد است که برای هر دو شورا ملاک عمل خواهد بود.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در ادامه خاطرنشان کرد: شیوه‌نامه اجرایی مزبور بدین جهت تنظیم می‌شود که دو شورا در کار یکدیگر دخالت نکنند و هر یک وظیفه خود را به خوبی بدانند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار