مهدی رهنما صبح امروز به پیش بینی بودجه 23 میلیارد و پانصد میلیون تومانی شهرداری در سال 1394 اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از شیراز؛ مهدی رهنما صبح امروز به پیش بینی بودجه 23 میلیارد و پانصد میلیون تومانی شهرداری در سال 1394 اشاره کرد و افزود: از این اعتبار، مبلغ 13 میلیارد و ششصد میلیون آن صرف هزینه های عمرانی و 9 میلیارد و چهارصد میلیون تومان به هزینه های جاری شهرداری اختصاص دارد.

وی با اشاره به اینکه در سال 93 مبلغ 16 میلیارد تومان پیش بینی بودجه شده بود اما این رقم به 20 میلیارد تومان وصول شده بود مهمترین طرح های در دست اجرای شهرداری در سال جاری را اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه در سال 93 مبلغ 16 میلیارد تومان پیش بینی بودجه شده بود اما این رقم به 20 میلیارد تومان وصول شده بود مهمترین طرح های در دست اجرای شهرداری در سال جاری را اعلام کرد.

مهدی رهنما راه اندازی بلوار سلمان فارسی به طول 8 کیلومتر با اعتباری بالغ بر2 میلیارد تومان که خود گامی بسیار بزرگ در جهت کاهش ترافیک شهرآباده و دسترسی آسان به محله های جوادیه ، محمدیه ، عبدالله آباد و جزمودق در این شهر است که باعث رشد و رونق بخشیدن به این محلات است، از اتصال خیابان نواب صفوی به بلوار سلمان فارسی و آسفالت این خیابان به طول 2کیلومتر و با هزینه ای بالغ بر 600 میلیون تومان بابت آسفالت خبر داد و ادامه داد: از دیگر طرح های شهرداری آباده در امسال ساخت بلوار رضوان به طول 1 کیلومتر با هزینه ای بالغ بر 500 میلیون تومان است که در حال تملک مسیر مورد نظر هستیم.

شهردار آباده از دیگر پروژه های عمرانی شهرداری را تملک دو اثر تاریخی و میراث فرهنگی باغ امید سالار و کلاه فرنگی به منظور حفظ ابنیه های تاریخی در این شهر ذکر کرد و افزود: در حال رایزنی با مالکین این دو اثر تاریخی هستیم.

وی از تملک زمین سینمای تعطیل شده آباده ، راه اندازی ایستگاه آتش نشانی شماره 2 ، تکمیل ساختمان نیمه تمام مسافربری آباده با هزینه ای بالغ بر 400 میلیون تومان و اتصال خیابان کشاورز به خیابان تاسوعا و امتداد خیابان ولی عصر(عج) به خیابان معلم نام برد.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.