تکواندو کار قمی در ترکیب تیم ملی اعزامی به مسابقات آزاد کره جنوبی حضور دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از قم: مسابقات تکواندو تورنمنت آزاد کره‌جنوبی از روز چهار شنبه 31 تیر به مدت شش روز در این کشور کره جنوبی برگزار می شود ،تیم ملی تکواندو ایران هم برای شرکت در این رقابت‌ها با 11 هوگوپوش ،روز یکشنبه 28 تیرماه عازم این کشور خواهد شد.

مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو از حضور تکواندو کار قمی در ترکیب تیم ملی گفت و افزود: تکواندوکاران اوزان اول تا هشتم مشخص شده است و سیدمحمد رفیعی در وزن پنجم نماینده تکواندو قم در این تورنمنت معتبر بین‌المللی است.

از افتخارات این تکواندو کار قمی می توان به حضور در میادین برون‌مرزی مقام نایب قهرمانی و نشان نقره مسابقات تکواندو بین‌المللی هلند ،دارنده تنها مدال طلای تکواندو جهان در سال 2006 و کسب مدال نقره مسابقات بین المللی هلند می باشد.

در حال حاضر اردوی تیم ملی تکواندو به میزبانی تهران در مرکز جهانی تکواندو برگزار می شود و ملی پوشان طبق نظر سرمربی خود روزانه یک وعده تمرین را در دستور کار خود دارند.

تکواندوکار مطرح قم در لیست برترین‌هایی که از سوی فدراسیون جهانی منتشر شده است نامش در بین تکواندوکار مدعی کسب سهمیه ورود به وزن پنجم مسابقات المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل است و شرکت در تورنمنت کره جنوبی فرصت مناسبی است تا امتیازات لازم را برای حضور در رویداد بزرگ مسابقات المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل کسب کند.

شایان ذکر است که در رقابت های بین‌المللی کره جنوبی، دارنده مدال طلا 20 امتیاز، مدال نقره 12 امتیاز و مدال برنز هفت امتیاز جهت افزایش رتبه المپیکی برای کسب سهمیه حضور در بزرگترین رویداد ورزشی جهان یعنی المپیک سال آینده در برزیل به دست خواهد آورد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.