براتی:

دادگاه CAS حق رسیدگی به شکایت راه آهن را دارد/ کمیته استیناف با شجاعت رای را نقص کرد

کارشناس حقوقی‌ فوتبال گفت: فیفا در مورد حکم صادره بر علیه راه آهن دخالتی نمی‌کند و دادگاه فقط حق رسیدگی دارد.

محمدرضا براتی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم فوتبال راه آهن تا جایی که قانون اجازه‌ می‌دهد حق شکایت به مراجع بالا را دارد، اما فیفا در این ارتباط دخالتی نمی‌کند.

 براتی در ادامه عنوان کرد: همچنین اعتراض باشگاه راه‌آهن به هر مرجع قانونی مانع اجرای حکم استیناف‌ نیست چرا که حکم استیناف باید به صورت‌ فوری اجرا شود در صورتی که راه آهن توسط مرجع قانونی توانست این رای را نقص کند آن وقت اجرای حکم استیناف متوقف می‌شود.

 کارشناس حقوقی تصریح کرد: کمیته استیناف بدون توجه به حواشی و تاثیراتش در جدول، اشتباه کمیته انضباطی را اصلاح کرد چنین حکمی با این محتوا قابل تقدیر است و باید به کفاشیان و کمیته استیناف تبریک بگویم.

براتی عنوان کرد: کمیته استیناف‌ در مورد وضعیت جدول اظهار نظر نکرده و فقط در مورد تغییر نتایج تیم فوتبال راه آهن رای صادر کرده است تصمیم گیری در مورد وضعیت جدول بر عهده کمیته مسابقات و سازمان لیگ برتر است.

وی عنوان کرد: باشگاه راه آهن به صورت غیر مجاز از موتومبا استفاده کرده است بر این اساس این باشگاه از سوی کمیته استیناف‌ محکوم شد و به لیگ دسته یک سقوط کرد به هر حال رای صادر شده صحیح است.

براتی بیان کرد: کمیته انضباطی از دو جهت قابل انتقاد است اول اینکه با تاخیر  پرونده موتومبا را رسیدگی کرد همچنین مومنی که کمیته روابط بین‌الملل و سازمان لیگ برتر قبل از مسابقه پیکان – راه آهن تخلف باشگاه راه آهن را اعلام کردند، کمیته انضباطی مانع حضور این بازیکن آفریقایی در زمین مسابقه نشد .

وی در پایان خاطر نشان کرد: کمیته استیناف‌با شجاعت رای کمیته انضباطی را نقص و نتایج‌ بازیهای راه آهن را به نفع حریفانش صادر کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: باشگاه ، تیم ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار