لرستان؛

پرداخت حق بیمه 997 نفر از زنان سرپرست خانوار پلدختر

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان پلدختر از پرداخت بیش از دو میلیارد و 911 میلیون و 710 هزار ریال حق بیمه 997 نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های خودکفایی زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ازلرستان؛ خدائی گفت: بیمه‌های اجتماعی به عنوان یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های این نهاد برای مددجویان است که زمینه بهره‌مندی خانواده‌ها را از آتیه مناسب فراهم می‌کند.

وی افزود: پرداخت هزینه‌های درمانی، بیمه عمر و بازنشستگی مجریان طرح‌های خودکفایی و زنان سرپرست خانوار شهری از طریق بیمه‌های اجتماعی به ‌صورت هدفمند انجام می‌شود.

خدائی با اشاره به اینکه مددجویان در حال حاضر از مزایای دفترچه و خدمات درمان استفاده می‌کنند، افزود: ورود بیمه‌های اجتماعی تحول بزرگی در کاهش هزینه‌های درمانی مددجویان، اقتصاد خانواده‌ها و توانمندسازی آنها ایجاد کرد و اجرای این طرح از برنامه‌های توانمندسازی مددجویان این نهاد محسوب شده و یکی از شیوه‌های خروج تدریجی مددجویان از چرخه حمایت است.

خدائی پرداخت هزینه‌های درمانی، بیمه عمر، بازنشستگی از کار افتادگی را از مزایای برنامه‌ریزی هدفمند در بیمه اجتماعی برشمرد.

وی در ادامه سخنان خود انجام 8 هزار و 350 مورد بازدید از طرح‌های اشتغال فعال در این شهرستان در سال 1393 را یادآوری کرد و گفت: کمیته امداد به منظور پیشگیری از انحراف طرح‌های اشتغال اجرا شده و همچنین پایدارسازی آنها با بهره‌گیری از ظرفیت ناظران فنی، کار نظارت بر طرح‌های اشتغال را انجام می‌دهد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان پلدختر افزود: بیش از دو میلیارد و 911 میلیون و 710 هزار ریال حق بیمه 997 نفر به زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های خودکفایی زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان پرداخت شده است.


انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.