رضا عنایتی مهاجم با سابقه استقلال تهران امروز با حضور در باشگاه استقلال در مورد جدایی از این تیم به توافق رسید.

رضا عنایتی در خصوص جلسه امروز با مسولان باشگاه استقلال به خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران اظهار داشت :به طور کلی 10 دقیقه با مسولان جلسه داشتم و شرایط به گونه ای رقم خورد که باید از تیم جدا شوم و برای کادرفنی و مدیریت آرزوی موفقیت میکنم و من همیشه به عنوان یک هوادار پشت استقلال هستم. 

وی افزود : در هر صورت حرفه فوتبال این است که بازیکن در تفکرات و تاکتیک مربی جای داشته باشد اما من در تفکرات مظلومی جایی نداشتم و با آرامش از این تیم جدا میشوم.


عنایتی بیان کرد :صحبتی در خصوص ماندن من در تیم صورت نگرفت و این مساله از اختیارات مربی است که بازیکنان مدنظرش را انتخاب کند .صلاح این بود که من از استقلال بروم.
 
وی عنوان کرد : بهتر بود زودتر در خصوص جدایی من از استقلال صحبت هایی را مطرح میکردند و خود من هم در این چند روز نميدانستم باید چه کار کنم ،البته باید تصمیمی میگرفتم که هواداران ناراحت نشوند و باید بگویم که در این سه ، چهار روز اعصابم بهم ریخته بود و نميدانستم تکلیفم چیست اما الان وضعیتم مشخص شد.
 
وی افزود : بار ها و بارها گفته بودم که نميشود آینده را پیش بینی کرد و در گذشته قول داده بودم که با پیراهن استقلال خداحافظی میکنم اما شرایط مهیا نشد و من هم با واقعیت زندگی میکنم 
عنایتی افزود :جا دارد از تمامی استقلالی ها خداحافظی کنم و ممنونم که مدتی من را تحمل کردید.
 
وی افزود :برای فصل آتی طی دو سه روز آینده همه چیز مشخص میشود و از 4، 5 تیم پیشنهاد دارم و باید در خصوص این مساله تصمیم بگیرم. از تیم سیاه جامگان پیشنهاد دارم.


عنایتی بیان کرد :فصل گذشته از استقلال 24 تا 25 میلیون دریافتی داشتم و مسولان باشگاه استقلال قول دادند باقی مانده مطالباتم را پرداخت کنند و البته مبلغ ناچیزی است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
کمال
۱۵:۱۳ ۰۸ تير ۱۳۹۴
رضاجان حقا که مردی دوستت داریم و می دونیم که استقلالی با تعصبی هرجا که رفتی موفق باشی
آخرین اخبار