مدافع جدید تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تیم فوتبال استقلال پلی است که من را به تیم ملی خواهد رساند.

مجیدی: امیدوارم استقلال پلی برای رسیدن به تیم ملی باشدمیثم مجیدی مدافع جدید تیم فوتبال استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از پیوستن به تیم استقلال بسیار خوشحال هستم و آرزو دارم این امر دریچه‌ای برای راه یابی به تیم ملی فوتبال ایران باشد.
 
مجیدی افزود: باید از عبداله ویسی و مدیران باشگاه استقلال خوزستان کمال تشکر را داشته باشم که با مساعدت خود حضور من در استقلال تهران را تسهیل کردند.
 
وی در رابطه با این که عنوان شده بود مسئولین استقلال خوزستان برای صدور رضایت نامه‌اش خواستار دریافت وجهی شده‌اند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این امر نیز به خوبی انجام شد و در نهایت با گرفتن رضایت نامه از تیم خوزستانی قرارداد 2 ساله خود را با آبی پوشان پایتخت به ثبت رساندم.
 
بازیکن جدید استقلال تهران در ارتباط با نقش پرویز مظلومی در پیوستنش به این تیم خاطر نشان کرد: افتخار شاگردی مظلومی را در تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان داشته ام و خیلی خوشحالم هستم بار دیگر شرایطی فراهم شد تا در تیم استقلال تهران در خدمت این مربی بزرگ باشم و امیدوارم با انجام بازی‌های خوب جوان اعتماد مظلومی را بدهم.
 
مجیدی در خصوص سایر پیشنهادهای خود بیان کرد: بهتر است در حال حاضر در این رابطه حرفی زده نشود ولی از تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران نیز پیشنهاد داشتم که مذاکراتمان خیلی جدی پیش نرفت. 

 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار