معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دولت، مسأله حضور زنان در ورزشگاه‌ها را دغدغه مهم خود می‌داند و امیدواریم به راه‌حلی مطلوب در این مورد برسیم.

"شهیندخت مولاوردی" در گفت‌وگو با خبرنگار حوزهدولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، به موضوع حضور زنان در ورزشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: تاکنون، نظرات و عقاید مختلف و متفاوتی نسبت به این مسأله مطرح شده است این موضوع موافقان و مخالفان جدی دارد اما در عین حال دغدغه مهم دولت نیز هست.
 
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: در مورد این مسأله مشورت‌ها و همفکری‌های بسیاری صورت گرفته است. ما در معاونت زنان، این موضوع را با بسیاری از کارشناسان و صاحبنظران در میان گذاشته‌ایم و نظر آن‌ها را جویا شده‌ایم. حتی با مراجع عظام تقلید نیز استشاره شده و امیدواریم بتوانیم به راه حل مطلوب و پایدار برسیم.
 
مولاوردی با رد این شائبه که توجه دولت به مسأله حضور زنان در ورزشگاه‌ها اهداف سیاسی دارد و دولت می‌خواهد استفاده ابزاری از این امر داشته باشد تصریح کرد: هیچ غرضی جز پاسداشت و تکریم بانوان شریف ایرانی وجود ندارد. دولت تدبیر و امید، احترام و جایگاهی وی‍ژه برای زنان و دختران قائل است و تا این لحظه نیز همه تلاش خود را برای احقاق درست و منطقی حقوق این قشر مهم جامعه به کار بسته است.
 
مولاوردی در ادامه به موضوع تهیه منشور حقوق شهروندی در معاونت حقوقی ریاست جمهوری و توجه این منشور به زنان و دختران نیز اشاره کرد و گفت: این منشور، حقوق زنان و دختران را به عنوان قشر مهم، تعیین‌کننده و در عین حال آسیب‌پذیر جامعه مورد عنایت قرار داده است و هرچند معاونت امور زنان ریاست جمهوری مستقیماً در امر تدوین منشور دخیل نیست اما تاکنون مورد مشورت معاونت حقوقی بوده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۱:۱۲ ۱۰ تير ۱۳۹۴
فقط زودتر خانوما برن تو ورزشگاه مشکلات کشور کلا حل شه
Iran (Islamic Republic of)
امين
۱۰:۲۳ ۰۹ تير ۱۳۹۴
يعني كشور هيچ مشكل ديگه اي نداره كه دغدغه (مهم) دولت حضور زنان تو ورزشگاهه؟؟؟
آخرین اخبار