مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری تهران گفت: مجسمه‌های موزه علی اکبر که از قدمت تاریخی برخوردار هستند تا پایان امسال مرمت می‌شوند.

جمال کامیاب مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،با بیان اینکه بازسازی و مرمت موزه علی اکبر صنعتی در دستور کار این سازمان قرار دارد، اظهار کرد: کمیته‌ای راهبردی مشترکی بین شهرداری تهران، میراث فرهنگی و سازمان هلال احمر کشور جهت بازسازی این موزه تشکیل شده است.
وی با اشاره به اینکه موزه علی اکبر بیش از هزار متر مربع مساحت دارد  و در دو طبقه واقع شده است، افزود: در حال حاضر شیروانی این موزه بازسازی شده و ساختمان آن نیز برای مقابله با حریق در حال مقاوم‌سازی است.

کامیاب با بیان اینکه دسترسی‌های آسانی برای تردد معلولان در موزه علی اکبر تعیین شده است تصریح کرد: همزمان با مرمت این موزه فضاهایی نیز برای عبور و مرور افراد کم توان جسمی ساخته می‌شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در پایان یادآور شد: مرمت و بازسازی مجسمه‌های موزه علی اکبر صنعتی که مرمت تاریخی دارند نیز در دستور کار این سازمان قرار دارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار