نائب رییس مجلس شورای اسلامی گفت : استکبار جهانی با خلق گروه تکفیری داعش و حمایت مالی از این گروه، به دنبال بدنامی اسلام و ایجاد تفرقه بین مسلمانان هستند.


به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از بجنورد، باهنر نائب رییس مجلس شورای اسلامی در امامزاده سیدعباس(ع) بجنورد به مناسبت حادثه شهدای هفتم تیر گفت: دشمنان در هفت تیر می خواستند با انفجار بمب سران سه قوه را از میان برداشته و نظام را زمین گیر کنند اما موفق نشدند.

وی افزود: هر چند در این حادثه شمار زیادی از شخصیت های ارزشمند نظام از ملت گرفته شد ولی دشمنان کور خوانده و تیر فتنه شان به سنگ خورد.

وی افزود: گروهی وقتی تلاش سیاسی را بی نتیجه دیده و خود را در جلب آرای مردم ناتوان یافتند دست به سلاح برده و در برابر انقلاب و امام ایستادند که حوادث 6 تیر و ترور رهبر معظم انقلاب، انفجار حزب جمهوری اسلامی در 7 تیر از آن جمله بود.

وی این تلاش استکبار جهانی را با توجه به وجود رهبری بصیر و مدبر و بسیجیان پرشوری همچون سردار قاسم سلیمانی بی نتیجه خواند و گفت: آنان آبرو و عزتی برای اسلام به دست آورده اند که تاکنون جهان اسلام چنین عزتی را به خود ندیده است.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی نیز در این مراسم گفت: شهدای 7 تیر و در راس آن ها شهید بهشتی با نثار خون خود، درخت انقلاب را تنومند ساختند.

حجت الاسلام قدرتی به وضعیت خراسان شمالی نیز اشاره کرد و افزود: هرچند این استان از لحاظ اقتصادی در رده های پایین کشور قرار دارد ولی آسیب ها و جرایم سازمان یافته و خشن در این منطقه به گونه ای نیست که نگران کننده باشد.

در این آیین استاندار خراسان شمالی، یکی از نمایندگان مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه بجنورد و جمعی از مسوولان محلی، روحانیان و مردم حضور داشتند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.