پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: باید عنوان کنم که مشکل پرسپولیس ریشه‌ای بوده و اگر مسئولان مشکل مالی تیم را حل نکنند نمی‌توان آینده خوبی را برای پرسپولیس متصور شد.

تجمع هواداران در راستای حس تعهد به پرسپولیسعباس انصاری‌فر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص اوضاع این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: باید عنوان کنم وضعیت کنونی پرسپولیس جایی برای هیچ گونه صحبتی نگذاشته و از این پیشامد به وجود آمده ابراز نگرانی و تاسف می‌کنم.
 
وی در ادامه افزود: متاسفانه پرسپولیس هیچ کار خاصی در امر نقل و انتقالات انجام نداده است و این زنگ خطری خواهد بود که در آینده مشکلاتی را برای تیم ایجاد خواهد کرد.
 
انصاری فر بیان کرد: اگر اوضاع به همین منوال پیش برود پرسپولیس در میانه‌های فصل دچار مشکلات خواهد شد زیرا وضعیت این تیم نا معلوم بوده و نگران کننده است.
 
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به تشریح مشکلات تیم پرداخت و گفت: زمانی که بحث سیاسی وجود داشته باشد هیچ گاه نمی‌توان برای سرخابی‌ها روزهای خوب متصور شد و فکر  کنم پرسپولیس از ریشه مشکل دارد و با اوصاف این دو تیم تا ده سال دیگر نیز مشکل خواهد داشت.
 
وی در مورد تجمع امروز هواداران جلوی درب باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: طرفداران پرسپولیس تیم را دوست داشته و نسبت به این تیم حس تعهد دارند و به نظر من روز به روز شرایط تیم پیچیده‌تر شده و مهمترین مشکل‌ که مالی بوده به سختی مرتفع خواهد شد و هواداران دیگر  دوست ندارند تیم را در چنین وضعیتی ببینند و باید عنوان کنم شرایط تیم  بسیار بد است و اگر پرسپولیس را کمک نکنند اوضاع تیم نگران کننده‌تر خواهد شد.
 
انصاری‌فر به راهکار حل معضل پرسپولیس اشاره کرد و گفت: به نظر من در سریع‌ترین زمان ممکن باید مسائل مالی تیم حل شود و شرایط  را برای تیم مساعد نمایند.
 
پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد نقش پیشکسوتان در حل معضل پرسپولیس تصریح کرد: ما طرح‌های مختلفی ارائه کرده‌ایم، اما هیچگونه فرجی حاصل نشده است مشکل پرسپولیس را باید از ریشه حل نمود.
 
وی در مورد وضعیت برانکو و این که تیم پرسپولیس با این سرمربی موفق خواهد شد افزود: برانکو اگر  ابزار کافی نداشته باشد نمی‌تواند موفق باشد، ابزاری هم چون بازیکن و دیگر موارد لازم برای موفقیت تیم، در واقع بدون این فاکتورها حتی برانکو نیز نمی‌تواند موفق باشد.
 
انصاری‌فر خاطر نشان  کرد: امیدوارم اوضاع پرسپولیس خصوصا اوضاع مالی این تیم بهبود یابد تا شاهد موفقیت این تیم و حضور پر قدرت در لیگ پانزدهم و شاد کردن دل هواداران باشیم.

 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار