یک فعال سیاسی گفت: به تیم مذاکره‌کننده ایرانی اطمینان کامل داریم و مطمئن هستیم آن‌ها بر اساس منافع ملی و دستورات مقام معظم رهبری کار می‌کنند.

"جواد اطاعت" در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نظرات مقام معظم رهبری نسبت به اعضای تیم ایرانی مذاکره‌کننده، آن‌ها را افرادی کاردان و دلسوز و متعهد دانست و گفت: به تیم ایرانی اعتماد داریم و مطمئن هستیم آن‌ها بر اساس منافع ملی و دستورات رهبری کار می‌کنند.
 
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: فصل، فصل همدلی و همزبانی است و طرح انتقادات مبتنی بر آمار و اطلاعات غلط نسبت به تیم هسته‌ای، اصلاً منصفانه و در راستای منافع ملی مشترک و تأکید مقام معظم رهبری بر همدلی و همزبانی با دولت نیست.
 
استاد دانشگاه شهید بهشتی اضافه کرد: مشی اعتدالی دولت تدبیر و امید، پسندیده و مورد تأیید است هرچند ممکن است اختلاف نظراتی باشد اما ترجیح می‌دهیم با زبانی کاملاً محترمانه و منصفانه اعتقادات خود را مطرح کنیم.
 
اطاعت در پایان تصریح کرد: احتمال رسیدن طرفین مذاکرات به توافق قبل از ضرب‌الاجل چندان زیاد نیست اما بسیار امیدوار هستیم تیم مذاکره‌کننده ایرانی بتواند در نهایت، بهترین نتیجه را برای جمهوری اسلامی ایران رقم بزند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار