فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف ۱۲۲ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک توسط مأموران نیروی انتظامی این شهرستان خبر داد.

دستگیری سوداگران مرگ و کشف 122 کیلو و 350 گرم تریاک در شهرستان نهبندانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از بیرجند؛ غلامرضا شاهوردی افزود: در راستای مقابله بی‌امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، مأموران پاسگاه عملیاتی سهل آباد شهرستان نهبندان شب گذشته هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی متوجه عبور 3 نفر از کوه‌های اطراف پاسگاه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان تصریح کرد: متهمان به محض مشاهده مأموران با رها کردن کوله‌های خود و با استفاده از تاریکی شب متواری شدند که با تشکیل تیم‌های عملیاتی تعقیب سوداگران مرگ که به صورت پیاده متواری شده بودند از سر گرفته شد.

وی گفت: در محل رها کردن کوله‌ها 70 کیلو و 550گرم تریاک که به صورت سه کوله پشتی آماده شده بود کشف شد و متهمان با استفاده از تاریکی شب خود را به ارتفاعات رساندند.

شاهوردی خاطرنشان کرد: مأموران با پیگیری عملیات و در 6 ساعت پیاده‌روی و تعقیب 10کیلومتری متهمان، سوداگران مرگ را در ارتفاعات مجاور دستگیر کردند.

وی افزود: در عملیاتی دیگر روز گذشته نیز مأموران ایست و بازرسی شهید "حسینی سهل‌آباد" هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی سفید رنگ که از سیستان و بلوچستان عازم شهرهای شرقی کشور بود مشکوک و خودرو را به لاین بازرسی هدایت کردند.

وی گفت: مأموران در بازرسی از این خودرو 51 کیلو و 800گرم تریاک که داخل خودرو جاساز شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان همچنین یادآور شد: در این عملیات‌ها یک دستگاه خودرو توقیف و 4 متهم دستگیر و با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.