تیم فوتبال استقلال تهران امروز با جلسه مظلومی سر مربی این تیم و بازیکنان رسما کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران پرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال درصدد است تا هر چه زودتر بازیکنان مدنظر و همچنین دستیاران خود را برای فصل آتی انتخاب کند تا فصل را به خوبی شروع کند.
 
از همین رو این سرمربی قرار است امروز ساعت 11 صبح جلسه ای با تمامی بازیکنان از جمله آنهایی که قرارداد دارند و حتی بعضی از آنها که قراردادشان با استقلال به پایان رسیده داشته باشد تا از این طریق وضعیت بازیکنان را برای فصل آینده مشخص کند.
 
گفته میشود بهرام افشارزاده مدیر عامل باشگاه استقلال نیز در جلسه امروز حضور خواهد داشت تا از نزدیک نظاره گر مسائل تیم باشد.
 
گفتنی است امروز دستیاران مدنظر پرویز مظلومی نیز از جمله اتیلا حجازی و سیروس دین محمدی هم به باشگاه استقلال خواهند آمد تا در خصوص مربیگری خود در تیم استقلال مذاکراتی را با سرمربی تیم داشته باشند.

حجازی :مشکلات حل شود در خدمت استقلال هستم

اتیلا حجازی :جلسه خوبی بود و صحبت های خوبی مطرح شد و بیشتر صحبت ها حول محور بازیکن گرفتن بود و نباید فرصت را از دست بدهیم .شرایط باید هر چه سریعتر مشخص شود و امیدوارم تیم موفق باشد.از امروز تمرینات شروع میشود.
 
وضعیت من برای حضور در تیم هنوز مشخص نیست و اگر مسائل حل شود در خدمت تیم هستم بنابراین مشخص نیست من باشم یا نباشم .بحث مالی در کار نیست و اجازه بدهید در ابتدا مسائل حل شود تا در خدمت تیم باشم اگر نبودم هم برای این تیم دعا میکنم.

وظیفه دارم به مظلومی چه باشم یا نباشم کمک کنم و به عنوان یک استقلالی این کار را انجام میدهم
پست گرفتن برای من مهم نيست و فقط میخواهم کمک کنم.
 
تمرین هم امروز عصر در زمین تمرین شماره دو برگزار میشود.

حنیف عمران زاده ، میلاد فخرالدينی و وحید طالب لو اولین بازیکنانی بودند که به دفتر باشگاه استقلال آمدند.

محمد نوازی ، فروزان و آرش برهانی نیز در دفتر باشگاه حضور پیدا کردند

محمد نوازی : هنوز وضعیتم مشخص نیست و امروز قرار است جلسه ای داشته باشم تا در خصوص حضورم در استقلال صحبت هایی را انجام بدهیم

در حال حاضر افشارزاده با تمامی بازیکنان جلسه دارد و در خصوص مسائل مالی به بحث و تبادل نظر می پردازند و بعد از آن بازیکنان به طبقه سوم که قسمت مالی است میروند.
 
از طرفی دیگر ترابپور آنالیزور نیز در باشگاه حضور دارد و قرار است جلسه ای با پرویز مظلومی داشته باشد.
 
سیروس دین محمدی نیز لحظاتی پیش به باشگاه استقلال آمد.

 وی افزود : موفقیت برایم مهم تر از افراد یا حضور افراد است و امروز هم برای مذاکره با مظلومی به باشگاه آمدم.
 
برخی از بازیکنان تیم فوتبال بانوان استقلال برای دریافت مطالبات خود در جلوی درب باشگاه استقلال تجمع کردند اما با توجه به اینکه مسولان استقلال در حال مذاکره با بازیکنان استقلال است به همین خاطر بزرگی معاون حقوقی باشگاه استقلال از بانوان خواست تا در طبقه دوم باشگاه جلسه ای را با انها در خصوص رسبدگی به مطالبات برگزار کند.
 
مربی بدنساز فصل گذشته ذوب آهن قربانعلی پور در دفتر باشگاه حضور پیدا کرد تا جلسه ای با مسولان باشگاه استقلال برگزار کند .

افراز از کادر پزشکی تیم صبا امروز در باشگاه استقلال حضور پیدا کرد و قرار است برای فصل آتی جلسه با مظلومی داشته باشد.

امیر حسین صادقی هم لحظاتی پیش به دفتر باشگاه آمد.

طبق گفته یکی از نزدیکان باشگاه استقلال قربانعلی پور مربی بدنساز و ترابپور نیز مربی دروازه بانان استقلال شدند .

حنیف عمران زاده : کسانی که قرارداد داشتند به جلسه اومدند. قرار شد بخشی از طلب های گذشته را نیز بگیریم و تمرینات از امروز شروع میشود، ما 7 بازیکن که در جلسه بودیم به همراه جوانان امروز تمرین میکنیم .پیش اومده که در گذشته با 4 بازیکن تمرین کردیم . 7 سال است که طلب از گذشته طلب داریم و یک سال دیگر هم تحمل میکنیم .افشارراده صحبت هایی را انجام داد و امیدوارم حامی مالی امسال مثل اسپانسر قبلی فرار نکند البته به خاطر بحث خصوصی سازی بود که ما دچار مشکل شدیم امیدوارم دیگر این مساله را ندهد ، تا اواخر هفته مطالبات پرداخت میشود . اگر مطالبات رو هم ندهند اما در تمرینات شرکت میکنیم و هیچ وقت به خاطر پول کاری نکردیم.  قطعا هدف ما گرفتن جام است و امیدوارم تیم موفق شود

طالب لو : جلسه خوبی بود و بازیکنان در خصوص مطالبات حرف های خود را زدند و قرار شد تمرینات را شروع کنیم تا مشکلات حل شود ، من در باشگاه ماندم اما در خصوص رحمتی و فروزان باید مسولان باشگاه پاسخگو باشند، اما من با مظلومی صحبت کردم و قرار شد فصل بعد در اختیار تیم باشم.
 
من مالی طلب دارم اما همیشه به مردم عزیز استقلالی بدهکارم،  من راجع به خودم حرف میزنم و در خصوص رحمتی حرف نمیزنم.

طالب لو در خصوص اینکه جلسه خود و فروزان به کجا رسید افزود :ما دو جلسه متفاوت داشتیم و شرایط خوب است و فقط در مورد خودم حرف میزنم و باز هم یک جلسه دیگر با مظلومی داشتم و فقط باید بگویم من ماندنی شدم در استقلال و امروز به تمرین میروم .

فروزان : حرفی نمیزنم و قرار است جلسه دیگری داشته باشم.

عمران زاده :از مدیریت و هواداران و همه باید دست به دست دهیم و با کمک مظلومی که خود از قدیمی های استقلال است کار را پیش ببریم و امیدوارم تدارکات خوبی برای ما در نظر گرفته شود .

آرش برهانی : جلسه خوبی بود، بیشتر در خصوص مسایل مالی حرفی زدیم، قرار شد مشکلات حل شود ، حامیان مالی مشخص شدند امیدوارم امسال موفق شدیم . امسال بازیکنانی که استقلالی بودند در تیم ماندند .

برهانی در خصوص اینکه حیدری و ابراهیمی در جلسه نیستند افزود : البته این دو بازیکن به خاطر اینکه قراداد نداشتند نیامدند و قرار شد به خاطر مطالباتشان فعلا باشگاه نیایند ، با مظلومی صحبت های خوبی داشتیم و در مورد مسائل مالی حرف زدیم و مطمئن هستم امسال سال خوبی میشود و در تمرین امروز میروم و کارمان را شروع می کنیم .

امین حاج محمدی :از لحاظ مالی همه چیز خوب بود و امیدوارم امسال استقلال جدیدی را ببینیم، من با مظلومی جلسه نداشتم و یا امیری جلسه داشتم و تمرین هم میروم . روز اول صحبت مالی شد و خصوص قرادادم با باشگاه به توافق رسیدم. من از نفت طلب دارم.  در جلسه ای بازیکنان داشتند من حضور نداشتم و قراردادم با استقلال دو ساله است.

حاج محمدی در خصوص اینکه آیا تا به حال در تیمی دیده بودی که با شش نفر تمرین کنند : بله این مساله در تیم نفت هم بود و فقط مختص استقلال و پرسپولیس نیست

عنایتی لحظاتی پیش به باشگاه استقلال آمد و جلسه دیگری با مسولان باشگاه خواهد داشت.

  وی افزود :بعد از جلسه پاسخگوی همه چیز خواهم بود .

فخرالدينی : جلسه خوبی بود و قرار شد تیم خوب بسته شود امیدوارم خوب نتیجه بگیریم. در خصوص بحث مالی بحث شد و یک سال دیگر قرار داد دادم با استقلال و نصف قراردادم مانده و شرایط برای استقلال است اما قول میدهیم برای هواداران قهرمانی بیاریم از هواداران استقلال تشکر میکنم که من را به عنوان بهترین بازیکن انتخاب کردند .با نظر هواداران ماندنم و دوسال هم نتیجه نگرفتیم و باید امسال قهرمان شویم.  قرارشده پول بیاد و افشارزاده هم قول داد .

امیرحسین صادقی سریع از جلسه رفت بیرون و گفت :عصر سر تمرین نخواهم رفت و قرار است فردا مجدد جلسه ای با مظلومی در خصوص مشخص شدن وضعیتم داشته باشم.

خرسند نیا بازیکن فصل گذشته استقلال نیز لحظاتی پیش به باشگاه آمد .
 
افشارزاده :با توجه به اینکه یکی از فاکتورهای اساسی مسائل مالی است امروز جلسه ای داشتیم و مظلومی را نیز به بازیکنان معرفی کردیم ، یک سری از برنامه ها برای فصل آتی مطرح شد و به هر حال هواداران علاقمند هستند که ما کار را پیش ببریم .

وی در خصوص اینکه چرا تعداد بازیکنان در جلسه کم بود افزود : 10 تا 12 بازیکن در جلسه امروز حضور داشتند البته در جلسات اول تعداد حضور بازیکنان کم است اما در جلسات بعدی قطعا تعداد بازیکنان در تمرین نیز بیشتر میشود. 

من قول دادم تا پایان هفته پیش رو بخشی از مطالبات گذشته و حال را پرداخت کنیم و در حال حاضر باید بگویم که منابع مالی کم است اما با گرفتن حامی مالی جدید مشکلات در آینده حل میشود. 

وی در خصوص صحبت های جهانگیری افزود :جهانگیری مطالب خوبی را مطرح کردند و مطمئن باشید نظام جمهوری اسلامی برای موفقیت این دو باشگاه از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کند.  امیدوارم با حامی مالی جدید کار و فصل خوبی را شروع کنیم. پشتوانه اصلی باشگاه هواداران هستند که در این مدت هم همکاری لازم را با ما داشته اند.

مظلومی و امیری هم در جلسه حرف های خود را مطرح کردند. 

افشارزاده در پاسخ به این سوال که آیا به هواداران قولی میدهد یا نه : هواداران پشتوانه اصلی باشگاه هستند و من به خاطر نتایج ضعیفی که در طول دو فصل بدست آمد از آنها عذر ميخوام . امیدوارم جبران کنیم .

وی در خصوص وضعیت عنایتی افزود :با توجه به فرصت کمی که داشتم نتوانستم جلسه ای با عنایتی داشته باشم و قرار شد جلسه ای فردا با وی داشته باشم .

وی در خصوص وضعیت دروازه بانان  افزود :به طور حتم یکی دو روز آینده وضعیت دروازه بانان مشخص میشود .

وی در خصوص مطالبات بانوان فوتبال استقلال افزود :با توجه به کمبود مالی از ابتدا هم اعتقاد نداشتیم که تیم داری کنیم و شاید در آینده مطالبات پرداخت شود. نفر پنجم هیات مدیره به زودی مشخص میشود و هیات مدیره هم کامل میشود.
 
وی در پاسخ به اینکه وضعیت سقف قراداد استقلال به چه ترتیبی است افزود: باید با حامی مالی حرف بزنیم و بعدا سقف قرارداد را مشخص میکنیم.

وی در مورد نجف نژاد افزود : نیاز نبود وی در جلسه امروز حضور پیدا میکرد وهميشه با ما در ارتباط است و در جلسه چهارشنبه هم در وزارت ورزش و جوانان حضور داشت.
 
خبرنگاران در پایان گفتند که ما نجف نژاد و در وزارت ندیدیم که گفت : عینک بزنید!

نظری جویباری در خصوص وضعیت نقل و انتقالات باشگاه استقلال افزود :در حال حاضر بازیکنانی که مدنظر ماست را جذب نکردیم و با تلاش من و امیری بازیکنان به تیم جذب میشوند. تا به حال دو سه بازیکن جذب شدند و قرار است تیم به زودی تکمیل شود تا تمرینات را به خوبی شروع کنیم.
 
وی درباره میثم مجیدی بیان کرد :نامه در خصوص این بازیکن زدیم و جواب اومده و باید ببینم مبلغی که خواستند چقدر بوده و اگر پول داشتیم جذب کنیم.
 
وی در خصوص بختیار رحمانی افزود : تا به این لحظه هیچ صحبتی در خصوص بختیار رحمانی صورت نگرفته و باید بگویم که این بازیکن مصدوم است و اولویت اول ما نیست و مشکل سربازی دارد و اگر حل شد در خدمتشان هستیم.
 
نظری جویباری در خصوص وضعیت فروزان افزود :بازیکنی را که نمی خواهند باید مظلومی اعلام کند و من فقط بازیکن مدنظر باشگاه را جذب میکنیم. این بازیکن قرارداد دارد و تکلیفش و باید مظلومی مشخص کند.
 
وی درباره رحمتی افزود : رحمتی در حال حاضر مشهد است و باید بیاید تا یک جلسه دیگر برگزار کنیم.
 
وی در خصوص امیر حسین صادقی افزود :اگر صادقی قصد دارد به باشگاه دیگر برود باید باشگاه موردنظر به ما درخواست بدهد و اگر در لیست مازاد مظلومی باشد که مطمئنم اینجوری نیست باشگاه مورد نظر با ما وارد مذاکره شود.
 
وی درباره مگویان افزود : این بازیکن مسکو است و دوشنبه به ایران می آید.
 
نظری جویباری درباره اینکه صادقی گفته تمرین نميرود افزود :یک بندی در قراداد بازیکنان هست و طبق آن بند برخورد میشود و حالا سر تمرین برود یا نرود بستگی به نظر مظلومی دارد.
 
وی درباره وضعیت خسرو حیدری و امید ابراهیمی افزود : این دو بازیکن امروز جلسه دارند و امیدوارم به توافق برسیم و در خدمتشان باشیم.
 
وی درباره بیگ زاده عنوان کرد :بیگ زاده قرار بود امروز بیاد و باید بگویم قراداد دارد و بازیکن استقلال است .ما در پرداختی عقب هستیم اما بازیکن تابع قوانین باشگاه است و تلاش میکنیم نظر بیگ زاده را جذب کنیم.
 
وی در خصوص مذاکره با مسوولان ذوب آهن در خصوص مسلمان افزود :ما مذاکره ای در خصوص مسلمان نداشتیم و در لیست ما نبوده .از ذوب آهن آذری تماس گرفت و گفت حاضریم مسلمان و با محسن کریمی تعویض کنیم که ما موافقت نکردیم .

وی افزود : طی امروز و فردا برای هواداران خبرهای خوشی خواهیم داشت ، کرار هم امروز جلسه داشتیم و باید ساعت آن را هماهنگ کنیم.
 
عنایتی : امروز وقت نشد با افشارزاده جلسه داشته باشم .در تمرین امروز هم نميروم. فردا با افشارزاده جلسه دارم و در صورت توافق در تمرینات شرکت خواهم کرد.

-امیر حسین صادقی که در باشگاه حضور یافته بود در مورد پیشنهاد های دیگر از تیم های لیک برتر ی گفت:اولویت اول من استقلال است و صراحتا اعلام میکنم که من با هیچ تیمی صحبت نکرده ام و پس از جلسه ای که فردا با پرویز مظلومی بزگزار میکنم در تمرین حضور پیدا میکنم و خبر مطرح شده توسط خبرنگار یکی از خبرگزاری ها رو تکذیب میکنم

-سیروس دین‌محمدی، آتیلا حجازی، مجید صالح به عنوان دستیاران مظلومی- فرزاد مجیدی، ارژنگ نیا، محمد نوازی به عنوان آنالیزور- قربانعلی پور در سمت بدنساز و حسین ترابپور به عنوان مربی دروازه‌بانان معرفی شدند.



در حال تکمیل است ...
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار