دروازه بان نفت گفت: قطعا بدون تیم نمی مانم و در لیگ برتر بازی می کنم ولی خودم هم هنوز نمی دانم می خواهم چه کار کنم.

عليرضا بيرانوند در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت:
در فوتبال نقل و انتقال طبیعی است.از این رو بعيد مي‌دانم با نفت ادامه دهم چون مشکلاتي سر راهمان وجود دارد که نمي‌توانيم توافق کنيم.

وی در مورد مذاکره با استقلال گفت: اصلا مذاکره ای با استقلال نداشتم. دیدید که آنها رحمتی را گرفتند.بحث من با نفت قبل از این شایعات بود. در واقع آنها خواهان تمدید دوباره قراردادم شدند. در حالی که من هنوز یک سال دیگر با آنها قرارداد دارم و دیگر نمی خواهم قرارداد ببندم تا در سال بعد بازیکن آزاد شوم.

این دروازه بان ادامه داد: برای تمدید قرارداد با نفتی ها من مبلغي درخواست کردم که ظاهرا مورد قبول آنها نیست و آنها هم شرط کردند که اگر این پول را می خواهی باید تمدید کنی.فکر نمی کنم مشکلی برای دادن رضایت نامه داشته باشند. من پیشنهاد دادم که پولی به آنها بدهم و رضایت نامه بگیرم و برايم عجيب است که از جدايي من استقبال کرده‌اند.

وی در مورد طلبش از نفت گفت: هنوز بيش از نيمي از پول‌مان را طلب داريم و قطعا بايد تسويه‌حساب کنند چون ليگ تمام شده است و ما هنوز پول نگرفتیم.البته در جريانش قراردادهای جدید دیگر بازیکنان نيستم و نمي‌دانم براي ساير بازيکنان چه اتفاقي افتاده است. درست است که من با نفت شناخته شدم و مدیون این تیم هستم ولي براي تيم زحمت هم کشيدم و جواب من اين نبود.

وی در مورد تراکتورسازی گفت: تراکتور تیم خوبی است و می توانم به این تیم بروم .شايد اين کار را کردم و به این همه دردسر پایان دادم.هنوز خودم هم نمی مانم ولی بیرون نمی مانم و بالاخره در یک تیم بازی می کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار