معاون درآمد و سرمایه‌گذاری صندوق رفاه دانشجویی گفت: اعتبار مورد نیاز صندوق رفاه برای پاسخگویی به تقاضای وام دکتری دانشجویان 100 میلیارد تومان است.

علیرضا صولتی معاون درآمد و سرمایه‌گذاری صندوق رفاه دانشجویان در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران،  اظهار کرد: تمام وام‌های دکتری سال گذشته پرداخت شده و برای ارائه دکتری به بیش از 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم. 

وی در ادامه افزود: سال گذشته مبنا بود برای پرداخت وام 20 میلیارد به صندوق اختصاص داده شود، 10 میلیارد تومان نیز معاون علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری اختصاص دهد و مابقی آن را دولت تامین کند ولی هیچ یک از آنها انجام نشد و صندوق رفاه دانشجویی از اعتبارات، منابع درآمدی خود این وام را پرداخت کرد. 

صولتی با اشاره به پرداخت وام دانشجویان دکتری خاطرنشان کرد: سال گذشته هرچه لیست از طرف دانشگاه‌ها به صندوق رفاه ارسال شده بود، همه پرداخت شد. 

معاون درآمد و سرمایه گذاری صندوق رفاه دانشجویان تصریح کرد: در سال جاری هم در صورت اختصاص منابع مانند سال گذشته این وام پرداخت خواهد شد. 

وی افزود: این وام در حالی پرداخت شد که تخصیصی هم در این خصوص به صندوق رفاه دانشجویان تعلق نگرفته بود و صندوق همه را منابع خود پرداخت کرد. 

صولتی بیان کرد: میزان وام بر اساس امتیازاتی است که در نظر گرفته شده اعم از وضعیت تحصیلی که معدل کارشناسی ارشد و دکترا و سوابق پژوهشی فرد است.

معاون درآمد و سرمایه گذاری صندوق رفاه دانشجویی تاکید کرد: دانشجویان دکتری برای دریافت وام باید امتحان جامع خود را گذرانده باشند و اسامی آن‌ها در لیست ارسالی از طرف معاونت پژوهشی دانشگاه باشد، همچنین حداقل دو سال به فراغت از تحصیل آن‌ها باقی مانده باشد. 

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار