امام جمعه آبادان در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به آغاز هفته قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه اصلی ترین مکان عدالت گراست تا مظلومان بتوانند حق خود را از ظالمان بگیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از آبادان؛ امام جمعه آبادان در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به آغاز هفته قوه قضاییه و شهادت دکتر بهشتی گفت: قوه قضاییه اصلی ترین مکان عدالت گراست تا مظلومان بتوانند حق خود را از ظالمان بگیرند.

حجت اسلام ابراهیمی پور با بیان اینکه هر حکم عادلانه موج امیدواری در جامعه به امغان می آورد افزود:برخود جدی دستگاه قضا با مفاسد اقتصادی و اجتماعی مهمترین خواسته رهبر معظم انقلاب و مردم است چرا که برخود قاطع فضای جامعه را سالم تر می‌کند.

 وی در ادامه به ششم تیرماه سال 1360 و سالروز سوءقصد به جان حضرت آیت الله خامنه ای اشاره کرد و گفت: گروهک فرقان قصد داشت با ترور حضرت آیت الله خامنه ای جلوی حرکت رو به رشد انقلاب اسلامی را بگیرد اما تقدیر الهی چنین بود تا ایشان برای آینده نظام حفظ شوند.

خطیب جمعه آبادان افزود :درپشت پرده تمام دسیسه ها و حرکتهای تروریستی برضد ایران دست پلید آمریکا قرار دارد.

امام جمعه آبادان روز جهانی مبارزه با مواد مخدر را یادآور شد و گفت: مردم و مسولان باید نسبت به این بلای خانمان سوز حساسیت بیشتری داشته باشند چراکه عامل اصلی بیش از 55 درصد از طلاق های کشور اعتیاد و مواد مخدر است.

 حجت الاسلام ابراهیمی پور در پایان خطبه ها از مسئولان خواست مشکلات آب مناطق روستایی شهرستان آبادان را حل کنند.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.