امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اقدام شهرداری تهران در ایجاد محیطی امن برای مجموعه شهرداری تقدیر کرد و گفت: امیدواریم این حرکت در کل ادارات ایران ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اهواز؛حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن‌زاده در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه اهواز که در مصلای مهدیه امام خمینی این کلانشهر برگزار شد در جمع نمازگزاران اهوازی به بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اظهار کرد: یک دیپلماسی هوشمندانه و فعال می‌تواند دستاوردهای بسیار مهم سیاسی، اقتصادی، انسانی و اجتماعی به همراه بیاورد که با هیچ حرکتی از جمله جنگ‌های پرهزینه و پرخطر نیز حاصل نمی‌شود.
 
وی ابراز کرد: مسئولان وزارت خارجه باید در عمل و گفتار پایبندی صادقانه خود را به آرمان‌های امام خمینی (ره) ثابت کنند.
 
امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه دیپلماسی هوشمندانه نقش ایران را تا چند ساله آینده در منطقه تثبیت می‌کند، تصریح کرد: منطق جمهوری اسلامی ایران باید به دنیا شناسانده شود.
 
وی افزود: دیپلماسی ایران قابلیت اجرا در منطقه را دارد چون با مردم سالاری بر پایه دین بنا شده و هراس نداشتن از استکبار از مشخصات ایران اسلامی است.
 
حجت الاسلام و المسلمین حسن‌زاده یادآور شد: پس از تسخیر لانه جاسوسی، آمریکا اعلام کرد به سوی خلیج فارس در حرکت است، همه ترسیدند، ولی امام خمینی (ره) آن جمله تاریخی را درباره شیطان بزرگ به کار گرفت و فرمود: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
 
وی با بیان اینکه حضور آمریکا در هر کجای جهان باعث فساد و تباهی است به بیان جنایات استکبار در افغانسان، عراق و کشورهای دیگر پرداخت و گفت: مسئولان وزارت خارجه باید صریح و قاطع با آمریکا مخالفت کنند.
 
امام جمعه موقت اهواز با تقدیر از اساتید و نخبگان علمی کشور به دلیل تولید علم و نهضت جنبش نرم افزاری بیان کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، یکی از اهداف دشمن در فتنه 88 توقف حرکت علمی کشور بود که با هوشیاری و بصیرت نخبگان و به لطف خدا عملی نشد.
 
وی اضافه کرد: آمریکا چه در کودتای 28 مردادماه 1332 و چه در سال 1388 با استفاده از اراذل و اوباشی چون شعبان بی‌مخ بر خلاف نظر مردم حرکت می‌کند.
 
حجت الاسلام حسن‌زاده از اقدام شهرداری تهران برای ایجاد محیطی امن برای مجموعه شهرداری تقدیر کرد و گفت: امیدواریم این حرکت در کل ادارات ایران ادامه پیدا کند.
 
وی با مطرح کردن سوال که چرا راهی که غرب رفته و منجر به شکست شده ما تکرار کنیم، بیان کرد: برخی به دنبال رضایت آمریکا هستند ولی خود آمریکایی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند و در پی جداسازی مدارس و دختران هستند.
 
امام جمعه موقت اهواز به حوادث عراق، سوریه و غزه اشاره کرد و گفت: پیروزی نزدیک است و امیدواریم در همین روز‌ها با مقاومت مردم این کشور‌ها در نبرد با کفر پیروز شویم.
 
وی از اقدامات صدا و سیمای مرکز خوزستان در ایام مبارک ماه رمضان تقدیر کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.