رئیس شورای شهر تهران گفت: شورای شهر تهران با همکاری شهرداری و کمک خیران در حال احداث 400 مسجد در تهران بوده و در صورت فراهم شدن امکانات درصدد چاپ یک میلیون جلد قرآن کریم نیز هستیم.

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اظهار داشت: شورای شهر تهران با همکاری شهرداری و کمک خیران در حال احداث 400 مسجد در تهران بوده و در صورت فراهم شدن امکانات درصدد چاپ یک میلیون جلد قرآن کریم نیز هستیم تا نفوذ قرآن در بین خانواده های ایرانی بیشتر از قبل شود.

چمران تصریح کرد: ما در شهرداری تهران و شورای شهر به مسائل فرهنگی توجه ویژه ای داریم چرا که فرهنگ اسلامی از جایگاه ویژه ای در بین مردم ما برخوردار است و در این راه و وزارت فرهنگ  و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و مرکز رسیدگی به امور مساجد هم کمک حال ما هستند.

وی در حاشیه بازدید از بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه قرآن فرصتی برای آشنایی مردم با مسائل قرآنی است که سبب ترویج مفاهیم قرآنی دربین خانواده‌های ایرانی می شود.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار