تیم ملی شمشیربازی ایران با 21 ملی پوش در مسابقات آسیایی سنگاپور به مصاف حریفان می رود.

به گزارش   گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از رشت؛ با اعلام فدراسیون شمشیربازی ، در بخش مردان و در اسلحه سابر محمد رهبری از گیلان ، مجتبی عابدینی از مازندران، علی پاکدامن ازتهران ، فرزاد باهرارسباران از آذربایجان شرقی ،دراسلحه اپه طاهرعاشوری ازآذربایجان غربی، محمد علی کیهانی از تهران،امیر خلفی ومحمد اسماعیلی هردواز زنجان ودراسلحه فلوره، علیرضا ادهمی از تهران، شروین طلوعی از اصفهان ومحمد حسین جعفری از یزد نمایندگان ایران دراین مسابقات هستند.

در بخش بانوان ودراسلحه سابرهم فائزه رفیعی از گیلان ، نجمه سازنچیان ازیزد،پریماه برزگرازالبرز وکیانا باقرزاده ازتهران ،دراسلحه اپه مهسا پوررحمتی ازآذربایجان غربی، اعظم بختی ازاصفهان وسکینه نوری ازآذربایجان شرقی ودراسلحه فلوره نیزالهه قهرمانی ازآذربایجان غربی، سروناز مرتضوی از تهران و نگین کافی ازیزد ملی پوشان گیلانی حاضردراین مسابقات هستند.

مسابقات شمشیربازی آسیا به مدت6روز و با حضور شمشیربازان متخب قاره کهن در کشور سنگاپور برگزار می شود تا برترین های 2015 آسیا مشخص شوند..

این دوره از رقابت ها به لحاظ تاثیر امتیاز شرکت کنندگان در رنکینگ جهانی و المپیکی شدن آن ها اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل بیشتر کشورهای آسیایی با ترکیبی کامل در سنگاپور حضور یافته اند.


انتهای پیام / س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.