تحمل درد های مربوط به استخوان و مفاصل بسیار مشکل است .بهتر است با روش های طبیعی از این دردها جلوگیری به عمل آید.

به گزارش خبرنگار کلینیک  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران؛ ابتلا به دردهای مفصلی بسیاردردناک هستند و تسکین این دردها کارآسانی نخواهد بود .برخی افراد به مدت طولانی از دردهای مفصلی رنج می برند و برخی بعد  ازمدت کوتاهی استراحت بهبود می یابند.
 
در هرحال ،افرادی که دچار درد مزمن مفاصل می شوند معمولا دچار آرتریت هستند .آرتریت در واقع التهاب مفاصل است و انواع گوناگونی دارد که قسمت های مختلف بدن از گردن تا پا ها را شامل می شود.
 
اگر شما هم از این بیماری رنج می برید بهتر است از روش های ساده و طبیعی درمان های تسکینی بهره ببرید مانند تغییر سبک زندگی و به خصوص تغییر در رژیم غذایی از مهم ترین مسایل خواهد بود.استفاده از سرکه برای تسکین درد مفاصل یکی از بهترین راههای طبیعی برای کاهش درد مفاصل استفاده از این ماده طبیعی است.
 
سرکه سیب را با شش فنجان آب گرم مخلوط کنید بعد از آن شما می توانید دست و پا خود را در حمام مدتی در این محلول قرار دهید تا دردتان به طور طبیعی کاهش یابد.راهکار بعدی استفاده از سرکه سیب به همراه روغن زیتون یا نارگیل  است.
 
در این ترکیب به ازای هر 2 قاشق غذاخوری سرکه از 1 قاشق غذاخوری  روغن زیتون یا نارگیل  استفاده شود.این مواد را به خوبی با هم ترکیب کنید و بنا به نیاز بدن روی مفاصل بریزید و آن قسمت را بمالید . اگر شما این ترکیب را هرروزه به کار بگیرید تفاوت قابل ملاحظه ای در کاهش شدت درد خواهید دید.گفتنی است مصرف خوراکی این ماده هم در پیشگیری از درد مفاصل موثر خواهد بود.
 
مخلوط بین یک تا سه قاشق غذا خوری از سرکه سیب را با 8 اونس آب یا هر نوع آب میوه توصیه می شود.استفاده از آب آلبالو هم برای این امر مفید خواهد بود.استفاده از این ترکیب سه بار در هفته و ترجیحا قبل از هروعده غذایی به جلوگیری از درد مفاصل و هم چنین تسکین این دردها کمک شایانی خواهد کرد.شایان ذکر است سرکه سیب علاوه بر خاصیت ضد درد فواید دیگری از جمله خاصیت سم زدایی از بدن و هم چنین خاصیت آنتی اکسیدانی نیز دارد.پس بهتر است آن را در برنامه غذایی خود بگنجانید.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: گیاه ، استخوان ، ماساژ ، درد ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار