آقازمانی:

3 تیم لیگ برتری با من مذاکره کرده‌اند

هافبک دفاعی تیم فوتبال دانشجویان گفت: از 3 تیم فوتبال پیشنهاد دارم و تا امروز تکلیفم روشن خواهد شد.

سامان آقازمانی هافبک دفاعی تیم فوتبال دانشجویان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر 3 تیم لیگ برتری خواهان جذب من هستند و فکر می‌کنم تا امروز وضعیتم مشخص شود.
 
وی ادامه داد: با یکی از تیمها بیش از 90 درصد به توافق رسیدم که یکی از آنها تهرانی و آن دو تیم دیگر شهرستانی هستند.
 
وی تصریح کرد: ما در تیم فوتبال دانشجویان از 9 ماه گذشته تا کنون به سرمربیگری فرشاد کرمی به اردو دعوت شدیم و خوشبختانه در حال حاضر با آمادگی کامل 6 تیر ماه به مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان که به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود اعزام خواهیم شد.
 
آقازمانی تاکید کرد: تا کنون اردوهای خوبی را پشت سر گذاشیم و بازیهای تدارکاتی و دوستانه منسجمی با تیمهای مطرح انجام دادیم علاوه بر آن با چند تیم لیگ برتری نیز بازی کردیم که خوشبختانه در همه بازیهای شرایط به نفع ما بود و با نتیجه خوب بازیها به سود ما به اتمام رسید.
 
بازیکن تیم فوتبال دانشجویان اذعان داشت: فوتبالیستها 5 یا 6 روز زودتر به مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان اعزام می‌شوند تا با شرایط آب و هوایی گوانگجو هماهنگ شوند.
 
آقازمانی تاکید کرد: ما اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم اما متاسفانه تیم فوتبال دانشجویان از لحاظ امکانات قابل مقایسه با تیم‌های لیگ برتری نیست. امیدواریم مسئولین توجه بیشتری به این دسته ورزشکاران داشته باشند و تنها به شعار بسنده نکند.
 
وی بیان داشت: تمام ورزشکاران باید از حقانیت و پرچم کشورمان دفاع کنند اما فکر می‌کنم باید شرایط و امکانات برای همه ورزشکاران مساوی باشد تا با دلگرمی بیشتری به کارشان ادامه دهند و برای کشور افتخارآفرینی کند.
 
آقازمانی در خصوص روزه‌داری و تمرینات در ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: من اعتقاد دارم که رسالتی برعهده ما قرار داده شده است که یکی از آنها روزه‌داری است بر همین اساس من هم به استقبال ماه مبارک رمضان رفتم و روزه‌ام را با وجود همزمانی تمریناتمان می‌گیریم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار