فرمانده انتظامی ویژه كیش در گفتگویی با خبرنگار ما از دستگیری كلاهبردار بین المللی توسط ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

کلاهبرداری بین المللی در جزیره کیش دستگیر شد/ فروش میلیاردی اموال مردم در کشور همسایهبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "حسین دهكی" با اعلام این خبر گفت: در پی وصول نیابت قضائی از سوی شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه 30 امور بین الملل تهران،  مبنی بر شناسایی و دستگیری متهم به هویت معلوم كه اقدام به كلاهبرداری و فروش مال غیر بالغ بر 15 میلیارد ریال در یكی از كشورهای همسایه كشورمان کرد بلافاصله موضوع در دستور كار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
 
دهكی افزود: از آنجائیكه تعداد زیادی از مالباختگان در این خصوص از متهم شكایت كرده و پیگیر پرونده بودند، موضوع با حساسیت ویژه پیگیری شد.

این مقام انتظامی اضافه كرد: با اقدامات پلیسی و پیگیری های كارآگاهان پلیس آگاهی محل اختفای متهم در یكی از شهرك های مسكونی كیش شناسایی شد.

فرمانده انتظامی ویژه كیش در پایان خاطرنشان ساخت: با اقدام به موقع ماموران پلیس آگاهی، متهم در منزل خود غافلگیر و دستگیر و پرونده در این خصوص تشكیل و تحویل مقام قضائی شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار