کارشناس مسائل سیاسی گفت: هر گونه توانمندی که از خارج به ما برسد، امتیاز جدیدی محسوب می‌شود اما ملت ایران نشان داده‌اند که روی آنچه که در خارج از مرزهاست، حسابی باز نمی‌کند.

پوراعظم*آیین S300 امتیاز است اما شرط نیست/ اظهارات سناتورهای آمریکایی ارزشی ندارد

"ناصر دهقانی" استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی_امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛  پیرامون اظهارات یکی از سناتورهای آمریکایی مبنی بر عدم کارآیی سامانه S 300 در قبال حمله احتمالی آمریکا به ایران اظهار داشت: ملت ایران اهل ایستادن بر روی پای خود هستند و این را هم در جنگ تحمیلی نشان دادند.

وی افزود: البته اگر امکاناتی از خارج به توانمندی‌های ایران اضافه شود این به عنوان یک امتیاز مثبت برای ما به حساب می‌آید، اما ملت ایران با عزت و پایداری خود نسان داده‌اند خیلی بر روی آنچه که در خارج از مرزهای ایران به عنوان امکانات وجود دارد، حساب باز نمی‌کنند.

دهقانی در مورد گفته‌های سناتور آمریکایی پیرامون کشورمان عنوان داشت: سخنان سناتورهای آمریکایی خیلی ارزشی ندارد و این‌گونه گفته‌ها عمدتآ حرف‌هایی از روی نخوت است که پس از مدتی از سر آنان خواهد رفت.

وی علت چنین صحبت‌هایی را هدف گرفتن اعتماد به نفس ملت ایران دانست و خاطر نشان کرد: آنان با چنین اظهاراتی قصد دارند تا شاید بتوانند موضع‌گیری‌های جمهوری اسلامی ایران را در قبال زیاده‌خواهی‌های آمریکا تحت تأثیر قرار دهند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
zakari
۱۳:۴۳ ۰۴ تير ۱۳۹۴
مرگ بر صهیونیسم
آخرین اخبار