فرمانده نیروی دریایی ارتش در پاسخ به اظهارات ژنرال مارتین دمپسی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا اظهار داشت: هر کسی اگر علیه مرزهای آبی و منافع ما تعرض کند با تیزی خشم جوانان ما مواجه می شود و پیشرو جوانان ما نیروی دریایی است.

اگر دشمن اقدامی کند با تیزی خشم جوانان ما مواجه می‌شود/ عربستان در باتلاق یمن فرو می‌رودبه گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران،  امیردریادار "حبیب‌الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم گرامیداشت سالروز شهدای 29 فروردین 67 اظهارداشت:  ما با تمام توان در مقابل دشمن می‌ایستیم و شهدا در مقابل استکبار با قدرت ایستاده است.

وی در پاسخ به خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران درباره اظهارات اخیر ژنرال مارتین دمپسی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا که ایران را با فرض وجود سامانه اس 300 به اقدام نظامی تهدید کرده بود گفت: هر کسی اگر علیه مرزهای آبی و منافع ما تعرض کند با تیزی خشم جوانان ما مواجه می‌شود و پیشرو جوانان ما نیروی دریایی است.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگاردفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران درباره حضور ناوگروه نیروی دریایی ارتش در خلیج عدن و امکان درگیری نظامی با نیروهای فرامنطقه‌ای اظهار داشت: نیروی دریایی برای مراقبت از خطوط تجاری به خلیج عدن سفر کرده و تجاوزی در این زمینه وجود ندارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش یادآور شد: تجاوز عربستان به یمن که مشخص نیست با چه مجوزی انجام شده کاملاً علیه مظلوم انجام می‌شود و قطعاً و یقیناً عربستان در باتلاق یمن فرو می‌رود و ما در خلیج عدن اقدامات خود را انجام می‌دهیم و از کسی باکی نداریم.

وی در پایان با اشاره به این که چرا نیروی دریایی یک نیروی راهبردی است خاطرنشان کرد: ما در خلیج عدن بیش از 2 هزار و 600 فروند کشتی را اسکورت کردیم و به 22 مورد از درخواست‌های کشورهای جهان پاسخ دادیم و 22 مورد اقدامات نجاتی داشتیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار