فدراسیون والیبال روسیه ضمن عرض تبریک به مناسبت پیروزی های درخشان ایران در لیگ جهانی2015، از تیم ملی والیبال کشورمان جهت برگزاری چند دیدار دوستانه و اردوی مشترک دعوت کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ فدراسیون والیبال روسیه با ارسال نامه ای موفقیت ها و پیروزی های تیم ملی والیبال کشورمان را در لیگ جهانی 2015 والیبال تبریک گفت و از این تیم جهت برگزاری اردوی تمرینی و چند دیدار دوستانه از 25 لغایت 28 سپتامبر به طور رسمی دعوت کرد.

بر این اساس تیم ملی والیبال کشورمان پس از اتمام مسابقات لیگ جهانی حدود 10 روز بعد در هجدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا شرکت خواهد کرد و سپس حدود یک هفته بعد برای شرکت در جام واگنر عازم لهستان می شود و پس از بازگشت به تهران و استراحتی یک هفته‌ای عازم سفری یک ماهه برای شرکت در اردوی تدارکاتی روسیه و سپس حضور در جام جهانی 2015 ژاپن خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۸:۵۲ ۰۴ تير ۱۳۹۴
بدون شک به رشته ورزشی والیبال باید بیش از اینها بهاء داد .رشته های دیگر ورزشی نیز چنین است و باید مورد حمایت قرار گیرند.ولی صحیح نیست به خاطر والیبال رشته پر طرفدار فوتبال را فدا کنیم .بیایید از دیگر رشته های ورزشی حمایت کنیم و نیازی به این که فوتبال پل موفقیت دیگر رشته ها باشد وجود ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۰۳ تير ۱۳۹۴
اینقدر که والیبالیستهای ما زحمت میکشن فوتبالیهامون زحمت نمیکشن بعد پولی که فوتبالیها میگیرن کجا وپولی که والیبالیهامیگیرن کجا؟!واقعا که!
آخرین اخبار