برنامه «بچه‌ها بچه‌ها» با موضوعات مختلف مذهبی و احترام گذاشتن به بزرگ‌ترها بیشتر بر جنبه اخلاقی-‌مذهبی تکیه دارد.

صدیقه کیانفر بازیگر مجموعه رادیویی «بچه‌ها بچه‌ها» در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون گروه فرهنگی  باشگاه خبرنگاران؛ گفت: «پرسه زدن‌های یک خیال سمج» به کارگردانی رضا عمرانی، «رویای سوخته» جواد پیشه‌گر و «دردسرهای تیخوانا» میکائیل شهرستانی 3 اثر نمایشی هستند که در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه رادیویی پخش می‌شود.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «مسافر» در خصوص دیگر فعالیت خود در رادیو بیان کرد: مجموعه رادیویی با عنوان «بچه‌ها بچه‌ها» به تهیه‌کنندگی ساناز باقری را در مدارس ابتدایی تهیه‌ و تولید کردیم.

این بازیگر پیشکسوت ادامه داد: در این نمایش رادیویی نقش مادربزرگ قصه‌گو را بر عهده دارم که سعی کردیم در هر قسمت از این مجموعه به موضوعات گوناگونی چون احترام به ائمه، احترام به پدر مادر و ویژگی‌های حضرت فاطمه زهرا(س) بپردازیم.

کیانفر تصریح کرد: این مجموعه با هدف آموزشی و موضوعات دینی در قالب قصه‌گویی، نمایش و گفتگو با کودکان تهیه‌ و تولید شده است.

وی با اشاره به اجرای 7 نمایش به مناسبت روز معلم افزود: در این پروژه رادیویی متین محمدی در نقش خاله بهار و آرمان غفاریان شخصیت چنگول را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه نمایش رادیویی «بچه‌ها بچه‌ها» بیشتر بر جنبه‌ اخلاقی و مذهبی تیکه دارد، خاطرنشان کرد: از ویژگی‌های نمایش «بچه‌ها بچه‌ها» در هنگام ضبط، دقت و توجه زیاد بچه‌ها به قصه بود به دلیل آنکه به طور معمول کودک در هنگام تعریف قصه مادربزرگ به خواب می‌رود، اما این کودکان با دقت به قصه گوش می‌دادند و این مسئله برایم به عنوان روایتگر قصه مهم بود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار