به منظور رفع مشکلات حقوقی و مالیاتی اصناف ، واحد حقوقی و مشاوره در اتاق اصناف راه اندازی می گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زنجان، به نقل از روابط عمومی رئیس کمیسیون نظارت استان در نشست هم اندیشی و تبادل نظر روسای اتحادیه های استان گفت : این نشست در راستای استفاده از نظریات اتحادیه ها و بررسی مشکلات صنوف برگزار گردیده است.

وی با اشاره به جایگاه اصناف استان در کشور افزود: اصناف استان زنجان از جایگاه ویژه ای در کشور برخوردار بوده و نجابت اصناف استان در کشور مثال زدنی است.

فغفوری در خصوص مشکل استفاده از صندوق مکانیزه فروش که توسط برخی از اتحادیه ها عنوان گردید تصریح کرد : در این راستا طی مکاتبه ای با وزارت متبوع درخواست می گردد با توجه به شرایط اتحادیه ها و صنوف مختلف محدودیت در استفاده از آن در اتحادیه های مختلف صورت گیرد.

وی یادآور شد: همچنین دوره آموزشی راه اندازی صندوق مکانیزه فروش برای روسای اتحادیه ها برگزار می گردد که اصناف با مشکلی در این خصوص مواجه نگردند.

گفتنی است ،همچنین در این جلسه از جمله مشکلاتی که توسط روسای اتحادیه ها مطرح گردید، نبود واحد رسیدگی به مشکلات حقوقی صنوف بود که در این زمینه رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان پیشنهاد راه اندازی واحد حقوقی و مشاوره در اتاق اصناف جهت رفع مشکلات حقوقی و مالیاتی اتحادیه ها را به رئیس اتاق اصناف استان ارائه کرد.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.