شهردار منطقه 15 گفت: در پروژه بزرگراه امام علی (ع) تا کنون حدود 500 ملک حد فاصل، آزادگان تا بزرگراه امام رضا(ع) تملک شده است.

علی اکبر انجمنی شهردار منطقه 15، در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به درخواست شورا یاران محله مشیریه که خواستار تسریع در بازگشایی دسترسی محله بزرگراه امام علی (ع) بودند، اظهار کرد: اقدامات عمرانی در این محله به سرعت اجرا می‌شود و تا پایان سال جاری این دسترسی تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید. 

وی در ادامه افزود: پیش از این بزرگراه امام علی(ع) به آزادگان و تقاطع شهرری ختم می‌شد ولی با توجه به اهمیتی که به جهت انتقال بار ترافیکی این بزرگراه وجود داشت، پیگیری‌های لازم جهت احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار و سپس شهید شوشتری و امتداد آن به منطقه 14 و شمال شهر در برنامه قرار گرفت. 

انجمنی تصریح کرد: در این راستا تملک 166 پلاک در فاصله آزادگان تا بزرگراه امام رضا(ع) در مساحتی نزدیک به 5 کیلومتر به ارزش 500 میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد. 

شهردار منطقه 15 ادامه داد: علی رغم مشکلاتی که در زمینه بافت ریز دانه‌ای داشت تا کنون حدود 500 ملک تملک شده است. 

وی در پایان با اشاره به اهمیت پروژه دسترسی محله مشیریه به برزگراه امام علی(ع) گفت: این پروژه به عنوان رینگی که کل بار ترافیکی آزادگان، بسیج و امام‌ علی را هدایت می‌کند عمل خواهد کرد. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار