998نفر در استان برای دو هزار و 153 میلیارد ریال در زندان های استان هستند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از شیراز؛  اسکندری رئیس ستاد دیه ی استان گفت: 998نفر در استان برای دو هزار و 153 میلیارد ریال در زندان های استان هستند که ستاد دیه در نظر دارد با برگزاری گلریزان در ماه مبارک رمضان زمینه ی آزاد سازی 130 نفر از زندانیان غیر عمد و مالی استان را آماده کنند.

اسکندی در مورد تشریح عملکرد ستاد دیه استان گفت: پارسال 565 نفر از زندانیان استان ازاد شده اند که 352 نفر زندانیان جرائم مالی و 213 نفر زندانیان دیه بوده اند که جمع کل بدهی این افراد بیش از 86 میلیارد ریال بوده است. امسال نیز ستاد دیه استان 114 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد را در ازاد کرده است و تا پایان ماه مبارک رمضان در نظر دارد 130 نفر دیگر از زندانیان را ازاد کند.

در استان فارس بیش از هزار زندانی جرائم غیر عمد و مالی وجود دارد که380 نفر زندانیان مالی و حقوقی،340 نفر زندانی مهریه و نفقه، 143 نفرزندانی تصادفات منجر به فوت،63 نفر زندانی چک های بلا محل،27 نفر زندانی قتل خطایی و غیر عمد، ،34 نفر زندانیان مالی کیفری، و11نفر زندانی ضرب و جرح غیر عمد در زندان های استان وجود دارند.

رئیس ستاد دیه استان با بیان این مطلب که در گلریزان پارسال یک میلیارد ریال جمع شده است گفت: 16 منطقه استان برای گلریزان در ماه مبارک رمضان در نظر گرقته شده که یازدهم تیرماه همزمان با سالروز میلاد پر خیر و برکت امام حسن مجتبی(ع) جشن گلریزان برگزار خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد با کمک مردم نوع دوست استان فارس مبلغ گلریزان امسال به چهار برابر سال های گذشته برسد.

ستاد دیه در سال 1369 افتتاح شد و این ستاد از سال 1381 در استان شروع به فعالیت کرده است. ستاد دیه استان از بدو فعالیت خود تا امروز شش هزار و 420 نفر از زندانیان را ازاد کرده که دو هزار و729 نفر زندانیان دیه و سه هزار و 691 نفر زندانیان مالی بوده اند.

انتهای پیام/س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۲۶ تير ۱۳۹۵
پس تکلیف بقیه قاتلان زیر هجده سال چه میشود که اصلا نمی خواستند این اتفاق بیفته تکیلف اونا چی میشه که قتل عمد بهشون نسبت داده شده تکلیف اونا چی میشه