فرماندار شهرستان البرز گفت: اطلاع‌رسانی در مورد ماليات و عملکرد مالياتی بايد به گونه‌ای انجام شود که مردم از خدمات و زحمات امور مالياتی به خوبی آگاه باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه اقتصاد کلان گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،غلامرضا حسن‌پور فرماندار شهرستان البرز گفت: اطلاع‌رسانی در مورد ماليات و عملکرد مالياتی بايد به گونه‌ای انجام شود که مردم از خدمات و زحمات امور مالياتی به خوبی آگاه باشند.

حسن‌پور، اظهار، داشت: اطلاع رسانی در مورد ماليات و عملکرد مالياتي بايد به گونه‌اي انجام شود که مردم از فعاليت نظام مالياتي به خوبي آگاه باشند و بدين وسيله بتوانند با مسئولان امور مالياتی همکاري لازم را انجام دهند.

وی افزود: اميدوارم با انعکاس عملکرد و تلاش و کوشش همکاران امور مالياتی، مردم در جريان خدمات انجام شده توسط اين اداره به نحو مطلوب قرارگيرند. فرماندار شهرستان البرز با تاکيد بر توفيق در ارائه خدمات در سطح شهرستان در کنار وصولی ماليات عنوان کرد: در انجام تمامی امور بايد اصل را در خدمت به مردم بدانيم و مديران و مسئولان بايد بتوانند به نحو مطلوب به مردم خدمت کنند.

حسن‌پور خاطرنشان کرد: همکاری مردم با مسئولان سازمان امور مالياتي سبب رشد و توسعه اقتصاد کشور و نيز پيشرفت پروژه‌های عمراني و غيره در کشور می‌شود و بايد بتوانيم از اين ظرفيت عظيم در کشور استفاده کنيم.

فرماندار شهرستان البرز افزود: بدون شک اهميت و تأثير ماليات در حيات و چرخه ی اقتصادی کشور بر کسی پوشيده نيست و همه اقتصاددانان دنيا بر اين باورند که درآمدهای مالياتی از مطمئن ترين درآمدهای دولت است و کشور ما هم بايد بتواند از اين منبع درآمد، به درستی استفاده کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار