دفتر مرکزی حراست سازمان امور مالياتی کشور از موديان مالياتی خواست در مقابل شگردهای جديد کلاهبرداران و سودجويان هوشيار باشند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از رسانه مالياتي ايران، اخيرا شگردهاي جديدي از سوي برخي افراد کلاهبردار و سودجو مشاهده شده که عمدتا با هدف سوءاستفاده از فقر آگاهي موديان مالياتي از قوانين و مقررات انجام گرفته است. 

طبق گزارش‌هاي رسيده به اين سازمان، فرد يا افرادي کلاهبردار با جعل سربرگ مکاتبات سازمان امور مالياتي کشور، ضمن ارسال نامه‌اي براي برخي موديان مالياتي و اشاره به يک بخشنامه جعلي، ادعاي عودت 20 درصد از ماليات پرداخت شده در سال 93 توسط شرکت‌هاي داراي شماره اقتصادي را مطرح مي کنند و خواستار ارسال اطلاعات هويتي فرد به همراه شماره حساب بانکي و رمز دوم آن شده‌اند.

از آنجا که اين اقدام به ‌منظور کلاهبرداري و سرقت از موجودي حساب بانکي موديان محترم است ،  از همه هموطنان گرامي تقاضا مي‌شود در صورت مشاهده اين موارد، در اسرع وقت، با شماره تلفن 56-39903755 به دفتر مرکزي حراست سازمان امور مالياتي کشور يا به دفاتر حراست مستقر در ادارات کل امور مالياتي سراسر کشور اعلام كنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار