سخنگوی سفارت آمریکا در اراضی اشغالی مدعی شد همکاریهای ضد سایبری واشینگتن و تل‌آویو به نتایج خوبی رسیده است و در آینده نیز تقویت می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از ؛ "جئوف انیسمن،" سخنگوی سفارت آمریکا در اراضی اشغالی، در حساب توییتر خود به همکاریهای مستمر این کشور و مقامات صهیونیست در مبارزه علیه حملات سایبری اشاره و اعلام کرد: با گذشت 5 سال از آغاز همکاریهای ضد سایبری واشینگتن و تل‌آویو، به موفقیت‌های مهمی دست یافته‌ایم و به همین دلیل در آینده نیز به همکاریهای این حوزه ادامه می‌دهیم.

وی در ادامه ادعایش گفت: آمریکا و اسرائیل در حفظ امنیت داخلی دارای منافع مشترکی هستند و برای بالا بردن توان دفاعی در برابر حملات سایبری، همکاریهای نزدیکی با یکدیگر دارند. توجه ویژه به این بخش نه تنها تضمین‌کننده امنیت ما خواهد بود؛ بلکه منافع اقتصادی برایمان به ارمغان خواهد آورد و علاوه بر ایجاد فرصت‌های جدید شغلی، موجب حفاظت از تاسیسات زیر‌بنایی ما می‌شود.

سخنگوی سفارت آمریکا در اراضی اشغالی تصریح کرد: سیاست‌های سایبری آمریکا و اسرائیل بر‌پایه آزادی دسترسی به اینترنت استوار است. ما می‌خواهیم دامنه وسیع اینترنت به روی همه کاربران گشوده باشد؛ اما در عین حال خطری از جانب آن نهادهای دولتی و اقتصادی را تهدید نکند.

"جئوف انیسمن" در حالی از موفقیت‌های طرح ضد سایبری آمریکا و رژیم صهیونیستی سخن می‌گوید که سایت‌های حساس دولتی واشینگتن و تل‌آویو بارها مورد حمله هکرها قرار گرفت و هیچ نهادی نتوانست از وقوع آن جلوگیری کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار