دبیر کمیته نقل وانتقالات باشگاه نفت تهران گفت: با توجه به صحبت‌هایی که صورت گرفت دروازه‌بان تیم ما به شرافت خود قسم خورد که روز گذشته در باشگاه استقلال نبوده است.

آل اسحاق: بیرانوند به شرافتش قسم خورد که به استقلال نرفته استآل اسحاق در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت نقل وانتقالات باشگاه نفت تهران اظهار داشت: با توجه به لیست نهایی که منصوریان در اختیار باشگاه نفت تهران قرار داد از همین رو بر اساس لیست مورد نظر سرمربی درصدد جذب بازیکنان هستیم و مذاکرات با بازیکنان آغاز شده و به طور حتم وضعیت نقل وانتقالات باشگاه نفت تهران تا پایان هفته آینده به اتمام می‌رسد.

 وی در خصوص اینکه آیا باشگاه نفت با اسماعیل شریفات به توافق رسیده است یا نه افزود: تا به این لحظه هیچ مذاکره‌ای با این بازیکن صورت نگرفته است.

 آل اسحاق در خصوص اینکه گفته می‌شود روز گذشته بیرانوند در باشگاه استقلال حضور پیدا کرده است بیان کرد: همان طور که بیرانوند در صحبت‌های خود اعلام کرده بود این بازیکن به شرافت خود قسم خورده که  روز گذشته در باشگاه استقلال تهران نبوده و برای رسیدگی به امورات بیمه راهی تامین اجتماعی شده است و اگر واقعا این چنین باشد خوب است چرا که این نشان می‌دهد که وی به سمت حرفه‌ای شدن رفته است.

 تمرینات تیم روز گذشته برقرار نشد اما بیرانوند نیز باید در تمرینات تیم شرکت کند و منصوریان نیز پنج شنبه از سفر باز می‌گردد و در تمرینات شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار